Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_sparta_ schreef:Nergens zeg ik allemaal, dat maak jij er van. Ik heb ergens andere cijfers gezien, juist bij zedendelicten. Zoek ze straks nog wel eens op. Dat was een heel stuk hoger dan die van de wiki.
En ik ben van mening dat er veel vaker gekozen moet worden voor een levenslange staf. Zoals ik dat ook vind bij de dader van Milly. Wat zijn reden ook is geweest, niets kan dit goed praten. Ik kan me voorstellen dat nu mensen met kinderen ban worden. Want niets is er tegen te doen tegen deze zieke lui. 1 ding kunnen we wel doen, van de mensen waarvan we weten dat ze ziek zijn, nooit meer vrij laten. Die maken dan in ieder geval geen tweede slachtoffer meer.
Op zo’n moment ben ik ook blij geen kinderen te hebben.
noordje schreef:Even nog over het moeder CAO : hier heb je een jaar zwangerschapsverlof....
1e wat een collega zei tegen mij toen ik met m'n nieuwe baan begon : oh,nu wordt je natuurlijk zwanger zodat je straks lekker zwanger zodat je thuis kan gaan zitten.....Nou vraag ik je.
Er was trouwens wel een andere collega die dat had gedaan en die was ruim 2 jaar weg geweest.Misschien dat ie het daarom zei.
Onassa schreef:Ik ben het ook helemaal met je eens hoor, hoef je je niet voor de verontschuldigen.
De mens is het enige levende wezen op Aarde dat dood uit wraak of om zomaar....niets!
Ik vind het altijd een beetje naar om te kijken hoe ene leeuw bijvoorbeeld een jong dier vangt, maar kan dan met mijn brein wel snappen dat dit puur uit overleving is.
Dit is bij de mens absoluut niet aan de orde.
Als er een volgend leven is, laat mij maar dan maar een dier terug komen.
maikeltje schreef:Klopt, ik heb er over gedroomd vannacht. Ik zou echt gek worden als dit een van mijn kinderen zou overkomen en het kan zomaar....echt eng!
Wendy schreef:MamboBeach schreef:Als iemand loopt te zeuren om een geslacht vind ik dat altijd een beetje vervelend en verwend overkomen... Al lang blij dat ik een kindje kon krijgen...
Taboe dus