Edit: Heb even die foto weer opgezocht.. Zie hier het verschil van wat erin zát en wat erin zit.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik ben vandaag terug geweest omdat ik blaren op mijn verhemelte had en de onderkant helemaal geirriteerd was. Ik maakte me een beetje zorgen, dus hop terug naar de piercingshop.
Vrouwtje keek naar mijn tong, en er kon al een iets korter staafje in met eventueel een iets kleiner bolletje. Prima, als ze denkt dat dat het beste is, dan doet dat dan maar. Ik moest even wachten, want er moest nog bij een ander meisje een tongpiercing gezet worden.
Daarna was ik aan de beurt. Meisje keek niet zo vrolijk en het had behoorlijk pijn gedaan. Ze stak haar tong uit, en die had me toch een zwelling en spraakgebrek! Wow! Maar goed ik mee naar achteren. Ik mocht hem zelf uit doen. Ging prima! Toen moest hij er weer in, en het zweet brak me uit. (gevalletje extreme faalangst) Het deed ook best pijn, aangezien het nog een vrij verse piercing is. Toen zei de mevrouw dat ik ook veel te vroeg was terug gekomen aangezien het normaal 2 weken is voordat verwisselen. Ja, hallo, ik vroeg toch niet om te verwisselen!
Maar goed, dat ding moest er toch weer in. Helaas ging ze me zelf niet helpen maar een 'stagaire' die aangaf dit nog nooit gedaan te hebben. En daar was ik eigenlijk niet zo blij mee. Ik begrijp dat ze ook moet oefenen, maar dat zou ik het liever van te voren gevraagd zien. Ze kon het niet veel beter als mij, en het deed echt pijn. Maar goed na een kwartier vrotten in mijn mond zit hij er in.
Toen moest ik afrekenen, en gelukkig kreeg ik het korste staafje gratis mee, dan kan ik die zelf over een aantal weken vervangen. Vond dit wel erg aardig, maar ik was behoorlijk sjaggie dat ze het niet gevraagd hadden. Ik twijfel dan ook of ik mijn VCH daar ga laten zetten. Als, dan niet door haar, ik wil iemand die verstand van zaken heeft. Mag ik dit eisen?
Yv_ schreef:En ik ken nog iemand, bij haar is het ook met zo'n grote gezet. Is voor mij geen toeval meer... Erg jammer, want verder werd ik in eerste instantie supergoed geholpen, aardige meid etc. Jammer dat het dan op deze punten zo tegenvalt. Vooral voor die vriendin van me, die heeft een hoop geld betaald voor niets dus eigenlijk.
Edit: Heb even die foto weer opgezocht.. Zie hier het verschil van wat erin zát en wat erin zit.
Yv_ schreef:Wat betreft de goeie verhalen: daar kan ik helemaal over meepraten!! Ik ij niet voor niet een dik uur om een piecing te laten zetten. De sfeer is goed, je wordt vriendelijk geholpen. Ik vind het allen not done dat ze een navelpiercing voor een vch gebruiken. Het is geen uitzondering, ik ken nl. 3 meien die 'm daar hebben laten zetten, 3x hetzelfde verhaal. Dat getuigt mij niet van toeval.
Ik heb vanochtend even gekeken, rex savage, maar het is écht een navelpiercing. Alleen het bovenste bolletje is los te draaien. Er is indrdaad helemaal niets opgemeten: ik kreeg de keus uit wel of geen steentje en dat was het. Allemaal dezelfde maat, dat overtuigt mij er nóg meer van dat het naelpiercings zijn. Ik ben het met je eens dat dat velletje inderdaad wel wat kan hebben, maar dat het sierraad overduidelijk te zwaar was, getuigt wel van het feit dat het bovenste bolletje bij mij verstopt zat waar het niet hoort en dat-ie er bij een vriendin hierdoor gewoon is uitgevallen..
Ik denk toch dat ik ze een mail ga sturen over het hoe en waarom.. Toch benieuwd naar de reden hierachter.
_Inga schreef:Hallo dames,
ik had even een vraagje. Heb een christina laten zetten aantal weken geleden (had ik hier ook verteld e.d.). Maar nu heelt het bovenste bolletje slecht omdat deze in de wond zit. Ik neem aan dat het verstandig is om er mee terug te gaan?