Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu maar weer goed gaan liggen en in slaap proberen te komen..
, ik heb uiteindelijk ook een uur of drie geslapen..
Ik voel het zelfde manier van steken in ring en middelvinger en pols. (in het bod zeg maar) Hij reageert meer op kou. Het kan door dit weer komen in combi met erge belasting.
Word er niet vrolijk van.
Vannacht ook niet prettig geslapen, 2 handen/polsen en voet hielden me wakker.
Maar je hebt straks wel een mooi uitzicht
aikon schreef:Niet om het een of ander, mare ik begin een beetje het idee te krijgen dat mijn linker hand ook dystro verschijnselen heeft.Ik voel het zelfde manier van steken in ring en middelvinger en pols. (in het bod zeg maar) Hij reageert meer op kou. Het kan door dit weer komen in combi met erge belasting.
Word er niet vrolijk van.
Vannacht ook niet prettig geslapen, 2 handen/polsen en voet hielden me wakker.
Phillien, je weet toch dat TE niet goe is??????????![]()
Maar je hebt straks wel een mooi uitzicht
Abiola schreef:phillien schreef:@aikon je weet het woord doceren kennen we niet![]()
Misschien omdat het niet doceren, maar doseren is?Sterkte met je hond, niet leuk

Dus aan dat recept hou ik me maar, vind het wel een straf
Ik kan het nog betalen en heb gen kids die tijd vragen (vreten
)
mmmmaaaaarrrrrrrrrrrrr ze hebben nu grotere boxen, veel lichter veel frisse lucht, naast het zaagselhok naast de wei en de mesthoop komt ook die kant op
Eeennnn mijn oudste hengst mag naast een dame staan
Hij mag haar over een paar maand ook nog dekken.
Moet nog ff wachten op waterleiding en elektra maar gister konden ze er al in (moest wel, ze hadden hun boxen afgebroken) Nadeel, de bak ligt nu verder weg
Ok was koud en waaide veel. Maar dat ik van het beetje mee helpen ZO stijf ben geworden snap het niet

. Vandaag is de verf wel droog maar morgen komt de tweede laag en beginnen we dus weer opnieuw met balanceren.
. Ik maak van beide veel gebruik en dat merk ik goed. Alles kost me veel minder energie en pijn. Ik heb er heel veel vrijheid mee terug gekregen.
. Liep gelukkig goed af, aan de ene kant kon ik de bruid grijpen en aan de andere kant stond een tafel, maar de schoonheidsprijs won het niet
. Bij de buidegom en de rest van de avond ben ik dan ook maar braaf blijven zitten
. 
Moet maar een keer een dorp verder.
*
.