hihih ik was sneller

we zijn alweer over de helft van het topic!!

en we kunnen al bijna gaan bedenken wat voor kerstcreaties we op onze handen maken
hihih
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xDramaQueen schreef:thanks tinks! het is trouwens knalroze, maar zoals ik zei, flits

uhm tinks verkoopt geen CG he ivm niet passen door brievenbus? Tinks schreef:xDramaQueen schreef:thanks tinks! het is trouwens knalroze, maar zoals ik zei, flits
Ik verkoop fel neon roze, en dat kan ik echt wel als populairste kleur bestempelen. Zondag had iemand de laatste gekocht (die ik bij me had). Anderen hebben het gezien en ja hoor mevrouw???? heeft u die knalroze nog?? Dus je bent modieus bezig met knalroze er zijn er zoveel die het super mooi vinden....
Grrrr ik moet eigenlijk de mailbox door en alle mails openen waar ook maar iets over nieuwsbrief in kan staan. Heb er geen zin in. Alleen omdat ik het idee heb dat het geen doorkomen aan is. Waarom houd ik het nou niet gewoon dagelijks bij
mijn hele wereld is roze

xDramaQueen schreef:mooi zorro!
het water idee word bij mij echt een knoeiboel! echt heel erg! nu zag ik dus zonder water
alleen ik kan er niet uitkomen wat ze nou gebruikt... een kwastje oid?
Met water was bij mij ook echt even knoeien hoor. Wat in dat filmpje word gedaan zou toch ook moeten kunnen met een dun kwastje lijkt me zo!