Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angela_ schreef:CIV: Ik at heel onregelmatig en vooral heel ongezond. Ik ben erg veel aangekomen.

Zou mn bad ook niet willen missen. Als mn vriend écht terug is komt er een nieuwe badkamer, wel mét een bad maar dan iets kleiner en dan ook met een douche, we hebben nu een hoekbad.
nog 5 weken dus dat klinkt wel goed, dan komt hij voor 3 weken met verlof. Nog 4 pakketjes, heb er iedere week 1 weggedaan. Na zijn verlof moet hij nog zo'n 5 weken en dan is hij écht terug en kan de nieuwe badkamer komen. Heb je lekker thee gedronken met je vriend? Hoe voel je je? Met mij gaat het wel, beetje gespannen, hoop wel lekker te slapen al weet ik dat ik er niet mee bezig zou moeten zijn. 

Ik hoop dat je, wanneer je door de regels heen terug leest, ziet hoe je vooruitgaat. Ik ben echt ápentrots op je, echt!

Heb nog lekker 2 weekjes vakantie van de studie, en moet maar een paar uurtjes werken! Dus lekker rustig aan. Had deze bijtankperiode wel weer nodig, was weer vaak gespannen en kon t ook goed aan mn vriend merken want die weerspiegelt meestal mijn gedrag (heel gek, maar waar!)
Werklustig, sterk, en ze wordt steeds mooier door het trainen!
Heb vlinders wanneer ik dr zie, haha stom he
Je kunt nu wel zien dat ze stil staat, het 'model' is er weer wat uit, helaas maar ik ben opzoek naar een ruiter, nu nog 1 vinden. Fijn dat je paardje je zo goed doet.
Het gaat gewoon echt niet lekker, ik kan gewoon niet aan zijn eisen voldoen ofzo. Ik trek het niet zo