Heb voor morgenochtend een afspraak staan om te gaan powerplaten

Moet ook weer boodschapjes doen, heb niet meer genoeg staan voor de week.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bokkiej schreef:ik ben weer 2 kilo aangekomen. Als ik 1/2 dagen gezond doe, val ik die 2 kilo af, en 1 dagje niet goed en dan zit het er weer aan op 1 of andere manier. Zo vervelend.
Vrijdag op vakantie naar Terschelling voor 2 weken. Veel fietsen en zwemmen. En uitgaan. (A) T wordt wat.
kizz_rianne schreef:Die special K vind ik echt 10x niks.
Heb je wel eens vergeleken hoeveel erin zit in vergelijking met gewone cornflakes? Het bevat dacht ik evenveel calorieën en vet.
miep1979 schreef:kizz_rianne schreef:Die special K vind ik echt 10x niks.
Heb je wel eens vergeleken hoeveel erin zit in vergelijking met gewone cornflakes? Het bevat dacht ik evenveel calorieën en vet.
Ik hou helemaal niet van cornflakes of iets in die richting maar wilde nu even snel resultaat zien
Dus om op je vraag terug te komen, nee ik heb dit niet vergeleken.
miep1979 schreef:kizz_rianne schreef:haha oke... maar ik denk dat als je zo'n programma volgt dat het wel werkt hoor, alleen werkt gewone cornflakes net zo goedzolang je maar de hoeveelheden aanhoudt!
en daar wringt het nou net.......
Hoeveelheden, bereidingswijze e.d. worden gewoon niet beschreven, beetje jammer
Steffie89 schreef:Denk je dat dit zo goed werkt dan?
Waarom vervang je niet een maaltijd door gewone bruine boterhammen met mager beleg?
kizz_rianne schreef:je moet even kijken op de site van de special K challenge... dan krijg je een heel maaltijd en sportplan!