Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:03

Dc wat goed dat je voor jezelf kiest top gewoon soliciteren.

Civ,.. klinkt goed zeg, lekker langweekend , hoop dat ze je niet gelijk teveel taken geven en je overdonderen.
goed opppassen.

Pw, doe op het gemak , als je het niet red alles f te kriijgen jammer dan, jouw tempo. wat goed dat je lekke rbent wezen sporten.

Angela wat is er precies gebeurd dat het nu zo slecht gata ?

Sifr, wat knap dat je dit zo volhoudt goe ddat je wegliep. voor jezelf kiezen!

Oliebeer wat een nare situatie, blijf nu aub binnen en ff tot rust komen.

Welkom mari en rodeo hoop dat julllie hier vinden wat jullie zoeken.

sorry als ik iemand vergeet,.. ben ff beetje warrig... foe foe

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:06

Lukte het voelen van alles om je heen een beetje Angela?
Ik ben zo bang dat ik dat niet kan.

_Pilipa_

Re: Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:08

het is helemaal niet wazig, maar juist vanuit je gevoel geschreven, herken mijn sessie erin en vind eng om het zo te lezen,.. heb het ff zwaar met je verhaal. niet rot bedoeld, maar ik voel mezelf weer...

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:09

ik heb je weblog gelezen angela, mooi geschreven! ik begrijp er nu veel meer van :) en probeer altijd positief te denken, ookal is dat soms moeilijk. Goh, ik zit thuis. Mijn vriendinnen staan nu in de file. ik probeer dat continuur tegen mezelf te zeggen. Ik moet zeggen, soms helpt het wel om rustig te worden!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:09

Daijano hoe is het met jou? Je vergeet jezelf altijd ;)
Beetje bijgekomen van je weekend?

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:12

Pw ik maak me echt zorgen, pb even je adres ik ga dat boek opsturen, het is zoals ik het nu aanvoel en lees echt even wat je nodig hebt! de dingen die je schrijft zijn zo overweldigend en hard dat ik denk dat je er echt wat aan hebt!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:13

ik vergeet mezlef niet , maar soms zie ik anderen die meer hulp en steun nodig hebben en als ik 1 van jullie hier met een beter gevel vanachter de pc weg kan laten gaan is dat voor mij weer een geweldige moment, daar haal ik mijn kracht vandaan en zo kan ik mezelf ook weer beter begrijpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:14

Pollewoppy schreef:
Nog even volhouden tot de 16e. Als het echt niet gaat eerder aan de bel trekken bij je huisarts of bij de psych!

Ik word helemaal naar als ik het stukje lees. (Vind het helemaal niet wazig trouwens)
Eigenlijk herken ik er wel heel veel in, maar ik vind mezelf een loser omdat ik de dingen dus niet zo goed kan verwoorden zoals jij dat hebt gedaan. Ik begin dan meteen sterk aan mezelf te twijfelen. Hetzelfde heb ik met het stuk dat ik door moet lezen voor de cognitieve vaardigheden. De spanning voel ik dan gewoon opbouwen. Echt heel erg irritant.

Ga toch nog maar proberen verder te lezen, anders faal ik voor mijn gevoel omdat ik het huiswerk niet gedaan heb...

Je bent helemaal geen loser!!!! Ik kan me alleen op deze manier uiten.. Ik ben op papier een stuk sterker dan verbaal. Je moest eens weten meid, ik twijfel iedere minuut aan mezelf. Als ik jou berichtjes lees, ik herken mezelf er zo erg in.
Dankzij jou heb ik ook de ernst van de situatie ingezien en dat het zo niet langer door kan gaan met mijn woedeaanvallen, paniekgebeuren, lusteloosheid enz. Je bent een enorme steun voor mij! :(:)

Daijano: ik heb werkelijk geen idee. Ik denk dat het nu pas echt goed eruit komt. Het is niet mijn bedoeling om je rot te laten voelen, het spijt me.. Moet jij hetzelfde doen bij je haptonoom? Vond jij het lastig?

PW: Ik denk bij iedere sessie, als ik het maar kan, als het maar lukt.. En ik hoef er bijzonder weinig moeite voor te doen om alles te voelen. Je kan meer als je denkt, meid. Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren morgen.

Oliebeer: Moeilijk is dat he, om te accepteren dat je thuis zit? Ik voel me dan echt zo nutteloos. Alsof je alleen meetelt in deze maatschappij als je fulltime werkt, kinderen verzorgt, een huishouden draaiende houd, je suf sport, lid bent van 10 verenigingen en je daar ook voor in zet, je man op zijn wenken bedient, en daarnaast ook nog een groot sociaal leven hebt met weet ik hoeveel vrienden waarmee je regelmatig iets onderneemt... *FRUSTRATIE*

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:15

Daijano: Jij bent een lief en goed mens :)

Ik heb het lezen opgegeven. Het frustreert me omdat ik me er niet op kan concentreren. Ga morgen maar gewoon eerlijk zeggen dat het niet gelukt is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:16

Daijano: dat was dat boek van je kan je leven helen he? Ik heb hem bestelt bij de boekhandel.

PW: Ik denk dat je daar mee veel meer bereikt, dan je nu over de zeik te helpen.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:17

Dank je Angela, het ontroerd mij gewoon. En ook nu denk ik meteen weer, dat kan toch niet waar zijn. Ik twijfel ook echt continue aan mezelf. Word er echt doodmoe van. Eigenlijk heb ik momenteel gewoon een pesthekel aan mezelf.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:20

Angela, niet schuldig voelen het is geweldig dta je het schrijft, was even heftig dat ik mezelf weer zag, ik ben ook bij de hapto bezig met dit soort sessies, moet veel van mijn eigen lijf leren voelen, de ruimte sheb ik in het begion gehad en stortte toen in na sessie 1, wa ste heftig want ik ontkende toen stiekem alle snog.

PW dankje, vergeet niet dat jezelf ook een prachtig mens bent, ik hoop dta je dat snel ook weer ziet. laat het lezen voor wat het is, je neemt het toch niet in je op.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:21

Ik begin een beetje zenuwachtig te worden voor mijn sessie morgen. Ben bang dat het mij niet lukt het voelen. Vind het zo spannend.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:22

angela klopt is echt super boek, ik gebruik hem nu nog en ligt al 2 jaar naast mijn bed, iedere keer vind ik er weer steun aan, sommige dingen waren 2 jaar geleden of vorige maand niet van toepassing en nu ineens wel, sommig edingen zijn niet voor iedereen gelijk een hulp, maar later kan het weer nuttig zijn!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:24

Pw, je zal veel voelen geloof me , klinkt hard wat ik nu ga zeggen , maar ik kan het niet anders verwoorden, een goede hapto zal je gevoel op laten komen dta je op den duur breekt en niet anders kan, dat is hoe de mens geboren word , zo zijn we eigenlijk maar we worden in onze levensjaren beplakt met vanalles zodat onze ware schil neit meer zichtbaar is...

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:26

@ Daijano: Ik kan het boek ook zelf bestellen hoor. Dan heb jij hem gewoon thuis voor als je het zelf nodig hebt :)

Schil, dat is waar mijn haptonoom het bij het kennismakingsgesprek ook over had.
Spannend morgen, ben heel benieuwd

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:27

pw ik ben dan bang dat je dan te lang wacht en uiteindelijk neit meer besteld,... zo kan ik namlelijk wel eens zijn.. schaam hihi

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:29

Probeer de spanning in iets positiefs te veranderen, denk dat eraan dat hat goed voor je zal zijn, niet negatief maken , het is goed dat je er naartoe gaat , ze zijn er om je te helpen

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:29

Ik ga even een rondje met mijn vrined door het bos lopen.
Ik ben zo gespannen, moet even wat anders doen. Gaat niet goed zo...

Ben misschien zo nog wel even terug.

@Daijano: Daar heb je wel gelijk in

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:31

Pw wandelse, ff weg indd, ik ga zo naar bed, ben zelf te hyper nu en moet ff rust vinden.

rustig aan!

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:33

De NUON heeft gewoon 1350 euro van mn rekening afgeschreven, zonder dat van te voren aan te geven of wat ook. Nu sta ik weer zwaar in de min, kan niet meer tanken, geen boodschappen doen of wat ook. Zijn ze niet goed daar ofzo.

Sorry hoor, dat moest er even uit.
Angela, heb je blog gelezen, vind het heel mooi verwoord en helemaal niet wazig!

En Daijano, wat ben je toch een schatje.... :+: Echt lief hoor, hoe jij altijd reageert op iedereen.

Ga straks nog even verder reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:56

WTF!!! Sifra, waarvan dan??? Gewoon terug laten storten en meteen een betalingsregeling bij hun aanvragen. Ik heb bij Oxxio gewerkt en als je het zo aan pakt krijg je de minste weerstand.

Daijano: Hoe bedoel je dat breken? Ben ik wel nieuwschierig naar?

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:59

Angela, heb gelijk een verzoek bij de bank ingediend om het terug te halen, maar dat duurt ook weer een aantal werkdagen... Ik ben overgestapt naar energie direct en dit was blijkbaar de eindafrekening. Lekker absurd hoog en ook geen brief of niks over gehad. Kan zo boos worden om die gasten, al vaker gezeik mee gehad. Maar het gaat wel erg off topic zo...hoewel het wel weer lekker een hoop spanning oproept

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 22:00

Sifra, morgen gelijk vlammen aan de telefoon. Of laat de bank je machtiging intrekken en betaal voortaan per acceptgiro. Heb je wat meer controle over je uitgaven :)

Verderest iedereen: Jullie zijn allemaal uniek, allemaal hebben jullie een goede persoonlijkheid alleen komt dat er op dit moment niet helemaal uit. Het feit dat je je problemen en emoties hier durft neer te zetten geeft aan dat je je probleem erkent en er aan wilt werken. Die stap is vele malen beter dan het opkroppen en het probleem verdrukken! Ik ben trots op jullie, en jullie mogen en móeten er allemaal zijn! :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 22:01

;( Krijg er tranen van in mijn ogen Petulan..