Pollewoppy schreef:Nog even volhouden tot de 16e. Als het echt niet gaat eerder aan de bel trekken bij je huisarts of bij de psych!
Ik word helemaal naar als ik het stukje lees. (Vind het helemaal niet wazig trouwens)
Eigenlijk herken ik er wel heel veel in, maar ik vind mezelf een loser omdat ik de dingen dus niet zo goed kan verwoorden zoals jij dat hebt gedaan. Ik begin dan meteen sterk aan mezelf te twijfelen. Hetzelfde heb ik met het stuk dat ik door moet lezen voor de cognitieve vaardigheden. De spanning voel ik dan gewoon opbouwen. Echt heel erg irritant.
Ga toch nog maar proberen verder te lezen, anders faal ik voor mijn gevoel omdat ik het huiswerk niet gedaan heb...
Je bent helemaal geen loser!!!! Ik kan me alleen op deze manier uiten.. Ik ben op papier een stuk sterker dan verbaal. Je moest eens weten meid, ik twijfel iedere minuut aan mezelf. Als ik jou berichtjes lees, ik herken mezelf er zo erg in.
Dankzij jou heb ik ook de ernst van de situatie ingezien en dat het zo niet langer door kan gaan met mijn woedeaanvallen, paniekgebeuren, lusteloosheid enz. Je bent een enorme steun voor mij!
Daijano: ik heb werkelijk geen idee. Ik denk dat het nu pas echt goed eruit komt. Het is niet mijn bedoeling om je rot te laten voelen, het spijt me.. Moet jij hetzelfde doen bij je haptonoom? Vond jij het lastig?
PW: Ik denk bij iedere sessie, als ik het maar kan, als het maar lukt.. En ik hoef er bijzonder weinig moeite voor te doen om alles te voelen. Je kan meer als je denkt, meid. Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren morgen.
Oliebeer: Moeilijk is dat he, om te accepteren dat je thuis zit? Ik voel me dan echt zo nutteloos. Alsof je alleen meetelt in deze maatschappij als je fulltime werkt, kinderen verzorgt, een huishouden draaiende houd, je suf sport, lid bent van 10 verenigingen en je daar ook voor in zet, je man op zijn wenken bedient, en daarnaast ook nog een groot sociaal leven hebt met weet ik hoeveel vrienden waarmee je regelmatig iets onderneemt... *FRUSTRATIE*