Dat vraag ik me dus af, niet dat het gebeurt ofzo hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paardje_13 schreef:wel een aantal brieven omdat ik hem niet ben gaan halen, proberen ze me 3x dezelfde folder te laten lezen, dan denk ik echt lieverds, als ik die prik vertrouwde was ik allang gekomen hoor
Bizzybijtje schreef:Ik snap nog steeds niet waarom jullie niet gaan
Die prik word echt héél goed bestudeerd voordat ze ook werkelijk gegeven mogen worden. Bovendien bestaat de vaccinatie al veel langer, maar daar word niet naar gekeken door de media..... Kijk eens op http://www.prikenbescherm.nl ,daar staat teminste de juiste informatie...
Die prik word echt héél goed bestudeerd voordat ze ook werkelijk gegeven mogen worden. Bovendien bestaat de vaccinatie al veel langer, maar daar word niet naar gekeken door de media..... Kijk eens op http://www.prikenbescherm.nl ,daar staat teminste de juiste informatie...
UpToDance schreef:MENSEN doe is normaal, het is maar een prikje hoor!!!!!
Ik hoor mensen hier zeggen dat het HARTSTIKKE veel pijn deed etc.
Je moet eens in het ziekenhuis kijken bij mensen die kanker hebben, hoeveel pijn die moeten ondergaan!
Die moeten heel wat meer prikjes en véél pijnlijkere dingen dan zo'n klein naaldje in je arm.
Tuurlijk "voel" je het even en heb je daarna spierpijn(net zoals ik nu met een stijve arm zit) maar kom op,
een beetje minder aanstellen kan ook hoor!!
xMarloes schreef:Bizzybijtje schreef:Ik snap nog steeds niet waarom jullie niet gaan
JA OF DIE GGD ALLES WEETT..![]()
OMG IK KOOK NU FFF...xd
LALALLALALA
Nouja..als je wilt weten waarom ik hem niet heb gehaalt..
Nou zou het is ff uitleggen!
1. HET WERKT MISSCHIEN NIET EENS
2. ZE WETEN NIET ALLES OVER DIE DOMME PRIK
3. OF HET OP LANGER TERMIJN WERKT WETEN ZE NIET
4. ZE WETEN NIET OF HET SCHADELIJK IS OP LANGER TERMIJN
5. DOKTERS LATEN HUN EIGEN KINDEREN NIET INENTEN ( SOMMIGE VERSTANDIGE )
6. DESKUNDIGE WETEN OOK NIET OF HET HELPT
En zo kan ik tot 1000038744 verder gaan!
deskundige weten het tog wel ietsje beter dnek ik hé![]()
dusja, nu weet je het..
ik wil niet als een proefkonijn een prik halen..
en dan over 20 jaar gehandicapte kinderen krijgen..en whatever..
iets anders geaks..
en misschien is dat wel niet het geval..
nou mooi gelukkig dan.
en ja het is tog een kleine kans dat je het krijgt
en je eigen lichaam kan dit virus ook wel aan ofso..
dusja..
kleine kans is er dat je het krijgt.
PS. niet persoonlijk opvatten..
PPS. dit is wat ik weet en waarom IK hem niet ga halen xd
pharagirlke schreef:Ik ga ook niet zolang ze niet zeker zijn dat het goed is, overschat dat ding ook niet. tegen 40% beschermde het?
60% is nog altijd meer kans dat je het krijgt. Daar neem ik niets voor dat nog levensgevaarlijk kan zijn. Ik snap niet dat mensen zich er niet bij kunnen neerleggen dat anderen het niet doen.
Waarom zou je een man een prik voor baarmoederhalskanker geven?
WhiteRose schreef:pharagirlke schreef:Ik ga ook niet zolang ze niet zeker zijn dat het goed is, overschat dat ding ook niet. tegen 40% beschermde het?
60% is nog altijd meer kans dat je het krijgt. Daar neem ik niets voor dat nog levensgevaarlijk kan zijn. Ik snap niet dat mensen zich er niet bij kunnen neerleggen dat anderen het niet doen.
Ik zou 'm ook maar niet halen als ik zo geïnformeerd was..![]()
Het vaccin is tegen het virus dat baarmoederhalskanker kán veroorzaken... En ja, mannen geven dit virus door - vandaar ook de leeftijd waarop de prik aan meiden uitgedeeld wordt![]()
Marloes: ik vind de toon van je bericht een "Jehova-getuige-gevoel" geven. Das niet de manier waarop je een discussie voert, naar mijn mening
WhiteRose schreef:pharagirlke schreef:Ik ga ook niet zolang ze niet zeker zijn dat het goed is, overschat dat ding ook niet. tegen 40% beschermde het?
Ik zou 'm ook maar niet halen als ik zo geïnformeerd was..![]()
Het vaccin is tegen het virus dat baarmoederhalskanker kán veroorzaken... En ja, mannen geven dit virus door - vandaar ook de leeftijd waarop de prik aan meiden uitgedeeld wordt![]()
Marloes: ik vind de toon van je bericht een "Jehova-getuige-gevoel" geven. Das niet de manier waarop je een discussie voert, naar mijn mening