Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pummer12 schreef:Hoii..
ik wil in september een navel piercing laten zetten maar ik wil er wat meer informati over
- of het pijn doet (ernstige pijn )
Het verschilt heel erg per persoon, ze zetten een klem erop, die voel je hiervan loopt het bloed eruit, de naald zelf heb ik niet gevoelt- hoelang je niet kunt zwemmen
Verschilt aan wie je het vraagt, maar zeer zeker: niet voor het "rustig" is. Na het zwemmen goed schoonmaken!- de geschatte prijs
Ik zelf heb er 72 euro incl. piercing a 22 euro voor betaald, is aan de dure kant hebik me laten vertellen maar heb nooit last van mijn piercing gehad dus vond het prima zo![]()
Duhelo schreef:pummer12 schreef:Hoii..
ik wil in september een navel piercing laten zetten maar ik wil er wat meer informati over
- of het pijn doet (ernstige pijn )
het doet héééééééééééééééééél véééééééééééééééééééééééél éééérge pijn !!!
pijn is relatief, het is een naald die ze door je huid duwen, tuurlijk doet het pijn, maar hoeveel hangt van persoon tot persoon af, vergelijk het met bloedtrekken...
- hoelang je niet kunt zwemmen
volgens mij kun je nooit meer zwemmen
- de geschatte prijs
veel te duur voor hetgeen het maar is
standaardprijs is rond de 50 euro
lees het topic eens door meid
roomsoes17 schreef:haha zal morgen eens een maken.. nu een dikke tong
vind het wel maf heb ze allebij in dezelfde shop laten zette. van de ene piercer moest ik nix doen aan ontsmetten enzo, en bij deze moet ik WEL spoelen me listerine
is trouwens wel goed voor de lijn
pummer12 schreef:Jonge jonge..
ik vraag toch gewoon
ik wil wat info van mensen hier die het zelf meegemaakt hebben
en dan krijg je zo'n andwoord terug
nja.. je laat iniedergeval een GOEDE indruk achter (dusniet)
doeii
pharagirlke schreef:roomsoes17 schreef:haha zal morgen eens een maken.. nu een dikke tong
vind het wel maf heb ze allebij in dezelfde shop laten zette. van de ene piercer moest ik nix doen aan ontsmetten enzo, en bij deze moet ik WEL spoelen me listerine
is trouwens wel goed voor de lijn
Het kan misschien een domme vraag zijn he. Maar als je een tweede tongpiercing laat zetten, moet dan in de eerste ook terug een langer staafje? Ik vroeg me dat altijd af, omdat je hele tong toch zwelt....