Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Wat gaan jullie allemaal goed zeg!
Hier effe stationair; zit weer 5 dagen voor mijn 'maandelijkse vreugde' en dan gaat het niet zo hard of eigenlijk helemaal niet
Suzanne F. schreef:Ik ben op de een of andere manier altijd in februari/maart het zwaarste. Ik heb in die maanden altijd een dip, meeste honger, zie er het beroerdste uit en weeg het meest...
lijntje87 schreef:daniella74 schreef:Ik denk ook dat de kou van de afgelopen maanden daar mee te maken heeft, we zijn gewoon echt toe aan voorjaar en zitten er met zijn allen helemaal doorheen. Door het weer en het veranderde eetpatroon is de weerstand wat lager en allerlei vage klachten zetten een niet te stuiten slotoffensief in. Vlak ook daarbij hormonen niet uit en klaar je "verlepte" look.
ik zit er over te denken te stopppen met de pil.
hoor daar ook zo vaak klachten over, ben echt eens gaan opzoeken, maar wat een troep is dat eigelijk wat ik elke dag slik.
en als het zonnetje gaat schijnen wordt ik idd wel een stuuuk vrolijker hoor! maar ik denk iedereen wel.
mamamiesje schreef ook al dat je lichaam aan het ontgiften is.
maar dat uit zich dan wel vreemd hoor!
wordt er gek van, en hoop dat het snel ophoud, want zo zie ik er niet uit
Loesss schreef:Uhm aatjuh, hartstikke goed natuurlijk, maar je kunt beter max 1 kg per week aanhouden, zodat je niet gaat crashen en uiteindelijk weer heel hard aankomt bij normaal eten!
kebie schreef:Super CoSaGeweldig!
Ik weet wel dat ik niet tussendoor mag wegen, maar stiekum sta ik toch elke dag op de weegschaal (aagje). was ik vanochtend gewoon een kilo zwaarder dan gister
![]()
Nouja, ik heb nog tot maandag
kebie schreef:Ik weet wel dat ik niet tussendoor mag wegen, maar stiekum sta ik toch elke dag op de weegschaal (aagje). was ik vanochtend gewoon een kilo zwaarder dan gister
![]()
MamaMiesje schreef:Stond een van je koters niet met een voetje erbij? Dat deed de mijne laatstMoeders helemaal in de stress
MamaMiesje schreef:kebie schreef:Ik weet wel dat ik niet tussendoor mag wegen, maar stiekum sta ik toch elke dag op de weegschaal (aagje). was ik vanochtend gewoon een kilo zwaarder dan gister
![]()
Stond een van je koters niet met een voetje erbij? Dat deed de mijne laatstMoeders helemaal in de stress