me/cvs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Helderder

Re: me/cvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 13:53

Hoe is het hier met iedereen? :)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 16:34

Helaas nog niet zoals ik wil... mn ogen vallen alweer dicht terwijl ik vanmiddag ook al in de zon in slaap viel.. Dinsdag heb ik scheikunde en ik heb al gewoon 2 weken een gigantische black out, dus zie dat echt niet zitten := En als het dan qua vermoeidheid en koorts ook niet goed gaat ben ik écht de sjaak :=

En met jou Paula??

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 16:44

Blij met Hemelvaart en vanaf donderdag vrij :)
Lekker rustig aan, veel getekend.

Redelijk fit wakker vanochtend en met mijn moeder in de auto mee geweest naar de lijstenmaker om wat af te halen.

En vanmiddag te lang in de zon gezeten, dus nu blegh en koortsig en binnen en ik ga heel vroeg naar bed. (Zit erover te denken om nu al te gaan slapen...eitje bakken (moet nog eten) en luisterboek mee..maar het is nog zo vroeg).

MP - heel veel succes met Scheikunde! Hoop dat je wat helder kan blijven!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 16:46

Balend, want het was mooi weer vandaag en ik heb eerst liggen slapen en toen naar de Action geweest, dus heb geen zon gezien en ik ben zo'n zonliefhebber. Verder dacht ik vanmorgen dat m'n keel en oren bijna over waren, maar nu heb ik weer veel pijn. Ook al paar nachten slecht geslapen, dus ben ook aardig moe. Vanavond is het dorpsfeest en daar wil ik eigenlijk wel weer heen. Dus hoop ik dat mijn vriend niet ga, zodat voor mij ook makkelijker is om thuis te blijven of gewoon om 11 uur al naar huis te gaan (gaan om 10 uu). Want als mijn vriend is er, dan wil ik ook altijd zo graag lang blijven ook al zou dat helemaal niet slim zijn.

Balen dat het met jou ook nog niet helemaal goed gaat MP. Moet je maandag weer op voor examens? Succes nog verder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 18:12

met mij gaat het nu ook stukken beter!
ik heb ander werk wat me veel beter bevalt. ik ben nu ook niet helemaal kapot op als ik thuis kom. Ik kan nog wat doen.
Ikw erkte in de horeca ( mega zwaa dus met CVS, gelukkig wel partime ) nu werk ik in een zonnestudio, hopelijk kan ik dan wat meer uurtjes draaien.
Donderdag is mn laatste dag in de horeca en dan is t over!

en hoe is het verder met jullie?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 19:16

Hihi ik zit ook al te denken om lekker te gaan slapen maar dat moet ik ook niet doen want vooral nu met die examens moet ik mn ritme goed er in houden..
Ik hoef dinsdag dus pas weer, dan heb ik scheikunde.. Vandaag ook gewoon weer niets gedaan, wel begonnen met scheikunde maar mn hoofd was 1 grote wattenboel, dus het lukte gewoon echt niet. Morgenochtend maar meteen beginnen, ben als ik eenmaal opgestart ben (+- uurtje) vaak wel even op zn best!

Wat fijn dat je ander werk hebt Cinnepin! Hoop dat dit je goed gaat bevallen, maar dat is vast het geval want ik kan me heel goed voorstellen dat horeca te zwaar is!

Balen Marilla.. altijd die keuzes he.. blegh je zou er zowaar nog zieker van worden ;)
Gelukkig ben ik niet zo'n feestbeest en mn vriend ook niet, dus die keuzes die jij toch regelmatig hebt als ik je berichtjes hier lees, hoef ik gelukkig niet te maken!

@Hwk balen zeg dat je je zo ongelukkig voelt door een middagje zonnen, daar heb ik gelukkig geen last van, vind het heerlijk om in de zon te zitten lekker boek lezen oid en bruin worden is voor mij echt een wedstrijd tegen mezelf :P
Hoop dat je je morgen wat beter voelt!

Haha ik zit hier gewoon met een koeiengroot lettertype omdat mn lijf op is en mn ogen het niet meer doen :P

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 19:20

Nou, het leuke is.. Als ik fit ben en ik kan uit, dan heb ik vaak ook geen zin :D Heb besloten maar te gaan en dan maar tot 11 uur of half 12. Ben ik toch eventjes weg geweest. Mijn vriend is wel een groot feestbeest, die mist geen enkel feestje! Maar die zie ik dus ook niet vaak op zaterdagavond.

Fijn Cinnepin, dat je ander werk heb! Wat doe je eigenlijk precies dan, bij zo'n zonnestudio? En hoeveel uur ga je werken?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 19:51

Ik heb besloten om toch niet te gaan.. Damn, wat zijn zulke keuzes toch moeilijk en wat baal ik op zulke avonden van m'n ziekte zeg.. :(
Maar ik kan het niet eens opbrengen om me aan te kleden dus..
Ik duik nu ook lekker m'n bedje in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:15

Ik ga ongeveer 20 uur per week werken
Ik doe daar vanalles, natuurlijk het schoonhouden van de studio en de banken.
Mensen adviseren en hun zonnebank gereed maken.
Stukje verkoop van de cosmetica die we hebben.
En het inboeken van nieuwe klanten, zaak openen en sluiten etc etc :)
Heel leuk werk dus :)
ook niet zo zwaar, het is goed te doen! Heb het er ook prima naar mn zin en leuke collega's en mag 2 keer per week gratis zonnen dus das ook niet verkeerd :)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:47

Klinkt goed Cinnepin!
Ik begin over twee weken ook, ongeveer 15-18 uur per week, samen aan een nieuwe uitdaging dus! Ben ook heel benieuwd hoe het gaat, heb er superveel zin in!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:48

@Marilla.. balen meid.. echt zo frustrerend! Ik ga ook lekker slapen.. en dat op een gezellige zaterdagavond :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 21:26

MissPromiss schreef:
Klinkt goed Gast9373!
Ik begin over twee weken ook, ongeveer 15-18 uur per week, samen aan een nieuwe uitdaging dus! Ben ook heel benieuwd hoe het gaat, heb er superveel zin in!

wat goed!! Heel veel succes!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 09:21

Met mij gaat het gelukkig iets beter. Ik had het gisteren en vanmorgen toen ik wakker werd, helemaal gehad met m'n ziekte. Wilde gewoon weer gezond zijn! Heb ook paar keer flink gehuild en had er zo erg de balen van in.
Paar weken geleden heb ik een stukje geschreven over positief denken, die ik dan lees als ik zo'n baalbui heb. Ikzelf was het alweer vergeten, maar mijn vriend zei het. En het werkt wel :)

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:34

Succes met examens iedereen!

Teveel gedaan, te lang in de zon, weet ik veel, maar in ieder geval ziek. Had er gisteravond ook echt schoon genoeg van.

Wel vorige week eindelijk afspraak bij de dok gemaakt, dan daar alle uitslagen van Amsterdam even inleveren, IBG formulier laten ondertekenen, en bloedprikformulier vragen en even melden dat ik al 6 maanden een dikke klier in mijn nek heb die ik aan het negeren ben ;)

Nu even snel douchen en dan mijn bed maar weer in.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:50

dames , klinkt heel banketstaaf misschien
maar jullie laatste berichten zijn zo zo herkenbaar
en ben daar wel beetje blij om

te veel warmte doet hier ook niet goed
en balen dat je de zonnige dag verslapen hebt is ook zoiets

uitwillen je redelijk voelen en dan beseffen met ja omkleden is
eigenlijk al te veel .. wel willen maar haast niet kunnen
toch maar afzeggen met vaak onbegrip van "gezonde mensen"

succes voor degenen die dadelijk partime aan de slag gaan !

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 14:07

@MP; oei balen zo'n blackout net nu... Hopelijk kun je nog een beetje leren voor disndag.
@Marilla; Balen van gisteravond, maar nu heb je vandaag mischien nog wat aan je dag.
@Cinnepin; fijn dat je ander, lichter werk hebt!
@HWK; :(:) Beterschap!

Ik heb gisteren een erg fitte dag gehad, zeker na afgelopen week. Nu weer wat minder fit, maar het hangen in de hangmat (in de schaduw) gaat mij gelukkig goed af. :) Hopelijk blijf ik een tijdje zo!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 07:29

Zo ik heb alweer een afspraak bij de HA gemaakt. Moet vrijdagmorgen. Vraagt die assistente 'mag ik vragen wat er aan de hand is?' Ik heel droogjes; 'Nou ik ging naar de huisarts en die stuurde mij door naar de internist, en nu stuurde de internist mij weer door naar de huisarts'. Zij even stil en toen; 'Dat is handig...' :))

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 07:31

Fijn dat je vrijdagmorgen naar de ha kan!
Hoe voel je je nu? Nog fit?

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 08:13

Ja ik voel me nog best wel fit! :) En jij?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 08:19

Moe.. Maar dat kan komen doordat ik gisteren een bbq had bij m'n vriend thuis en het 11 uur was toen ik op bed lag en normaal half 10. Ga nu lekker naar m'n pony, even m'n neus laten zien, heb geen fut om te rijden ofzo. Moet mezelf ook dwingen om te gaan, heb heel geen zin := Maar ben al 1,5 week niet geweest, omdat ik ziek was..
En vanmiddag maar weer lekker in de zon liggen! Heb gisteren een mooi kleurtje gekregen :)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 08:26

Goeiemorgen!

Iets vroeger er uit dan ik wilde, maar ik was wakker ;P
Had gehoopt op een heerlijk zonnetje, want dan was ik meteen naar buiten gegaan maar helaas het ziet er hier nog niet zo lekker uit!
Ook hier een lekker kleurtje! Ben gisteren met mn vriend en de hond naar Havelte geweest, klein stukje gelopen en daarna neergeploft bij een meertje waar de hond lekker is gaan spelen!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 10:02

Geen lekker weer? De zon schijnt vol op en ik dreef bijna van m'n pony af toen ik even zonder zadel rond ging hobbelen :+

Vandaag was de werkster van m'n opa en oma er en haar dochter is genezen van cvs. Dus die heeft me tips gegeven. Maar de gebruikelijke tips, conditie opbouwen, gezond eten en regelmatig leven. En heel weinig suiker eten.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:09

Ow ik vind het nog niet zo super :P Mag van mij wel iets warmer, gisteren was het lekkerder!

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:05

*klaag*
Niet warmer alsjeblieft, dit is al te warm.
Goddank morgen onweer en regen.
Terug KO mijn bedje in. blegh. *klaag, klaag*.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:53

@Marilla; Jammer dat je wat moe bent. Was het nog wel te doen bij je pony? Vind je het niet jammer dat je hem zo weinig ziet?
@MP; Hier was het vandaag echt 10x zo warm als gisteren... :+
@HWK; :(:) Beterschap! Moet zeggen dat ik het stiekem ook helemaal niet erg vind dat ze het over onweer en regen hebben. Na mijn rijles mogen de buien van mij wel komen. (kunnen m'n verbrande schouders en uitgeslagen benen ook weer tot rust komen := )