Picassox schreef:Huh, weet je dat zeker? Ik slik op zondag m'n laatste pil en ik begin weer op zondag...
Jij doet idd zeker wat fout..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MSophie schreef:Ik weet niet wat de voordelen zijn van verkorten van je cyclus maar het mag niet langer als 7 dagen en ik slik 2 dagen eerder.. sja ik zie probleem niet zo
Ik heb nog nooit last van hormoon schommeling gehad zo wie zo ben ik verwend nest met ongesteld zijn heb namelijk alleen op punt dat ik ongesteld word heel ff nog geen min buikpijn en dat is het ook wel.
Ohwja haha en mijn agenda is voor school prut en niet voor menstruatie klinkt raar maar iedereen kijkt erin docenten etc..
ik leg nu altijd mijn telefoon op de strip haha want ik ga niet zonder telefoon de deur uit, dus daarom onthoud ik het maar na mijn stopweek heb ik gewoon TE vaak dat ik het de eerste week vergeet:(
en dan moet je weer met condoom doen bla bla bla en dat is vervelend gewoon.
chantalvdv schreef:Niet bepaald een hobby nee
Sinds ik met de pil gestopt ben, bloed ik gewoon helemaal leeg, en word er gewoon lusteloos van..
Maar.... nog ff! Want vrijdag ga ik naar de gynea voor mn mirena. Al ben ik bang dat ik eerst een controle gesprek krijg. Dus moet nog wat langer wachten
MSophie schreef:goeroe schreef:Eén van de grote voordelen van een spiraaltje is nu juist dat je hem nooit kunt vergeten!
dat lijkt me dus niks een spiraaltje, dan moet die dokter in jou je weet welbrrrr nee krijg daar al rillingen van als ik eraan denk