[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:04

Ilse schreef:
Thanks, en dan nog een laatste vraag.. Krijg je als je hem laat zetten een standaard staafje + balletje? Of mag je dan al je balletje kiezen?
Want ik ze het allerliefst deze hebben; de zwarte Knipoog

Nee je krijgt een standaard staafje. Hier zit 1 bolletje al vast omdat dat minder geklooi is bij het erin doen. Deze is dan ook maar voor 1-2 weken, daarna krijg je een kortere en dan mag je erop doen wat je wilt.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:06

Ilse schreef:
Thanks, en dan nog een laatste vraag.. Krijg je als je hem laat zetten een standaard staafje + balletje? Of mag je dan al je balletje kiezen?
Want ik ze het allerliefst deze hebben; de zwarte Knipoog

Hangt van je shop af. Ik mocht voor m'n antitragus wel kiezen wat voor balletje ik erop wilde, voor de rest van m'n piercings niet.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:07

Overal waar ik zie en hoor, gaat er alleen een standaardstaafje in. Knipoog

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:09

Ah chill! Nou ik ben benieuwd, vind het wel spannend hoor!
Maar ik moet morgen eerst geopereerd worden, en dan even kijken hoe lang het duurt voor ik me mag laten piercen, want ik word geopereerd aan mijn oor (middenoor ed), en er werd mij verteld dat je lymfeklieren van een tongpiercing op kunnen gaan zetten, dus dat is dan niet echt relaxt als dat naar mijn oor trekt enzo Nors opkijken
Nah, en het ergste is nog dat ik die operatie met alles er bij totaaal niet eng vind, en die banketstaaf tongpiercing wel Huilen van het lachen

Trouwens, ik vond net ook parelballetjes, heel koel! Wow!
Kan je alle soorten balletjes in je mond stoppen trouwens?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:17

Volgens mij kan alles er gewoon op Knipoog ,althans heb nog niet anders gehoort Bloos

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:21

Kim_89 schreef:
Geen reactie op het materiaal of zo? Mijn vriend heeft 12 mm voor zijn tongpiercing Clown Da's wel klein he?
dat is die van mij ook 12mm, eigenlijk kan ik hem zelfs nog naar 11mm veranderen maar dat is bijna niet te vinden met 3mm dikte

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:25

3mm dikte??? Verward

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:29

Ja ik heb mijn tongpiercing gestretched, aangezien ik hem laat splijten. Hij zit nu op 3mm vandaar.

esthertjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:31

SPLIJTEN ?
HUUUH ,
HOE ZIET DAT ERUIT DN ?:|
woowie Tong uitsteken
Ik wil graag een navelpiercing of een navelpiercing , maarja, tmag niet vn me ouders..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:33

Gatver dat is echt gestoord, waarom? Daarnaast ik heb filmpjes op youtube gezien dat ze dat gewoon met een scalpel doen met veel bloed. Dus dan is het toch niet nodig te stretchen?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:33

esthertjuh_ schreef:
SPLIJTEN ?
HUUUH ,
HOE ZIET DAT ERUIT DN ?:|
woowie Tong uitsteken
Ik wil graag een navelpiercing of een navelpiercing , maarja, tmag niet vn me ouders..

Zo'n slangentong.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:35

ik krijg voor kerst een navelpiercing, mocht hem vorig jaar al, maar toen wou ik eerst zeker weten dat ik uit gegroeit was, omdat ik bang was dat mijn navel scheef zou groeien( had ik al eens gehoort)
zou er erg blij mee zijn Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:42

Oooh over stretchen gesproken, ik ben van plan om m'n labret te stretchen. Niet te groot ofzo, 4 mm?

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:58

Lous, jij kent dan vast wel dat flesje met rode dop die ze meegeven? Ik moet 3x per dag een druppeltje daarvan op m'n piercing doen en dan zachtjes bewegen... maar dat is neem ik aan desinfecterend spul, en ik hoor nu dat dat niet goed is ofzo omdat het niet alleen slechte maar ook goede bacterien doodt? Maar ik denk ik blijf het maar gebruiken want ik heb het van hen gehad... ik maak het trouwens ook 2x per dag schoon met unicura, wat ook anti-bacterieel is, dus ik weet niet of dat goed is...
Zit er nu aan te denken om wel dat spul te blijven gebruiken, maar dan alleen 1x per dag wassen met unicura en voor de rest alleen spoelen met water.

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:01

Ik vind tong splijten zooo ranzig..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:04

Die druppeltjes zijn idd niet goed heb ik achteraf gehoord, omdat het van binnen uitdroogt waardoor met de piercing als het ware dan over de gedrppgde korstjes schuurt en kan het niet goed genezen, ook dood het idd goede bacterien.

Zoutbadje: klein dopje water met daarim zout opgelost op je navelpiercing drukken is beter. Waste het s'ochtends met unicura, iedere keer handen ook wassen daarmaa als je de piercing aanraakt. En dan s'ochtends na het douchen en s'avond voor het naar bed gaan druppelen.

Helaas was mijn navelpiercing al eruit vanwege een grote ontsteking, toen ik hoorde dat het druppelen niet goed was en ik beter een zoutbadje kon doen.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:07

mijn tongpiercing is ook 12mm..maar zou nog wel wat korter mogen

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:09

Dus ik kan beter wel die druppels blijven gebruiken, maar dan alleen 's ochtends & 's avonds? En zo'n zoutbadje, hoevaak zou dat dan moeten, want is het niet zo dat het niet meer goed werkt als je dat elke dag doet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:11

Oja Marlies.. Gefeliciteerd. Haha!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:11

Druppelen kun je beter niet meer doen. En ipv druppelen een zoutbadje nemen.
Of blijven druppelen en kijken of het goed gaat. Merk je dat het slechter gaat of niet beter, ja kun je altijd nog het zoutbadje doen.

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:48

Ik wil er heel graag een piercing bij, maar ik heb echt geen idee waar.. Het mag niet in mijn gezicht of mond zijn van me moeder. En liefst ook niet superzichtbaar aangezien ik mijn piercings uit moet doen op school. Iemand nog een idee wat mooi is. Ik ben overigens 15 Knipoog

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:49

Gefeliciteerd, M arlies!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 20:27

En ik zit op de14 mm.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 21:01

Lous schreef:
Gatver dat is echt gestoord, waarom? Daarnaast ik heb filmpjes op youtube gezien dat ze dat gewoon met een scalpel doen met veel bloed. Dus dan is het toch niet nodig te stretchen?

Gestoord kan/zou ik het niet noemen. Ik wil dit al heel lang en ik vind het mooi. De reden waarom ik mijn tongpiercing stretch is omdat het met splijten dan makkelijker is en de teruggroei dan ook veel minder is.

Ik ga verder nog mijn snakebites naar 2 of 3mm stretchen en mijn septum ga ik binnekort naar 2.5mm of 3mm gelijk stretchen.. moet even kijken wat het makkelijkst word voor mij.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 21:05

Ik vind een tongsplitsing ook geweldig. Ik zou het zo doen, ik wacht alleen liever gezien de leeftijd en het permanente eraan.