Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:ik heb nog een vraagje...kan je van een 1.2 kraakbeen piercing naar een 1.6 gaan?
marlies85 schreef:pharagirlke schreef:ik heb nog een vraagje...kan je van een 1.2 kraakbeen piercing naar een 1.6 gaan?
Ja dat kan hoormaar het strechten ervan is een pijnlijk proces ( ken iemand waardoor het een jaar lang permanent zeer deed) Daarom ken het beter met een grotere naald laten doen of punchen
MarionBizet schreef:Ja bij de V&D zit ook een piercing shopdangerzone of Nr.1 heet het. Ik hoor er ook zeer verschillende verhalen over..
Maar jullie raden toch een piercingshop aan?
Citaat:heb je ook enig ide heoveel dat kost?
(en of daar ook een leeftijdsgrens voor is...)
Anthea schreef:Als iemand dat weet over de wetten/regels van BE, wil ik het graag weten.
Ik heb een site gezien van een piercingshop waar ze een surface alleen maar willen zetten met titanium, kan iemand dit uitleggen? Dacht altijd dat titanium slechter was..
Anthea schreef:Ik heb chirurgisch staal in m'n oor, je wilt niet weten hoe het eruit ziet.(Zit ook een nét iets te kort staafje in, maar dat CS zit me gewoon niet lekker.
)
Maargoed, ik vraag me dus af waarom ze persé met CS piercen, vind het geen fijn idee..
Saskiaatje schreef:Je labrets zijn -neem ik aan- ook gewoon CS?