Linkje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nils schreef:ik ben verslaafd...
Jakary schreef:nils schreef:ik werk in de beveiliging, dus dan is dat ten strengste verboden....
maar wat voorn werk doe jij dan??
Ik werk in een bedrijf waar ze verpakkingen maken voor o.a. pharmaceutische bedrijven.
De mensen uit productie werken in 'cleanrooms', dat zijn stofvrije ruimten.
Moet allemaal heel proper zijn, want die zakken worden gebruikt voor dopjes van spuiten en zo in te steken, er mag dus absoluut geen vervuiling zijn.
Gelukkig werk ik in het labo en ben je daar wat vrijer, maar in principe zouden we geen piercings mogen. Zelfs oorbellen moeten uit, enkele trouwring mag je aanhouden (als je die hebt).
Pradaatje schreef:
Pradaatje schreef:
Pradaatje schreef:nils schreef:ik ben verslaafd...
Agh germ.. Waaraan
blauw00gje schreef:Nou ik ga naar bed.. Jullie horen het morgen wel!
Pradaatje schreef:Aha oke
Succes!
Diamante schreef:blauw00gje schreef:Nou ik ga naar bed.. Jullie horen het morgen wel!
Welke ging je nu heen..
of heb ik dat gemist??
blauw00gje schreef:Pradaatje schreef:Op me enkel
Oeh dat is wel leuk!
nils schreef:hmmm apart werk volgens mij maare ja zon nape mag dan officieel niet, die boven je borstbeen zien ze toch niet als je aant werk ben....
blauw00gje schreef:Nou ik ga naar bed.. Jullie horen het morgen wel!
eertjuh22 schreef:blauw00gje schreef:
Oeh dat is wel leuk!
dat is idd ook wel een leuke plaats voor een tattoo. ik ben nog aan het denken voor een nieuw tattoo voor mezelf, maar ben er nog lang niet uit wat het wordt en waar het moet komen te staan![]()
over de tattoo die ik nu heb heb ik ook al een jaar lopen verzinnen wat ik nou echt wilde.. dat zijn dus de namen van mijn kinderen geworden
Jakary schreef:nils schreef:hmmm apart werk volgens mij maare ja zon nape mag dan officieel niet, die boven je borstbeen zien ze toch niet als je aant werk ben....
ach ja, collega van me had een nape en er werken er nog wel meer met een piercing, ik heb er trouwens ook nog eentje in m'n wenkbrauw waar ze niet naast kunnen kijken.
Verder nog een traguspiercing en eentje bovenin in m'n oor, op die ene meer komt het dan ook niet aan
Jakary schreef:Zelfs dan niet vrees ik, dat ding is nogal uitgegroeid en steekt er half uit![]()
Ik heb maar 1 probleem: ik kan er echt geen afscheid van nemen.
Ik zeg al een half jaar dat ik die wenkbrauwpiercing eruit moet halen, maar ik kan het gewoon niet.
Pradaatje schreef:Zozo, heel verlanglijstje