Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chrissie_ schreef:Marloes, gebruik anders eens die van Olaz, in dat rose potje/flesje. Heel dun en ruikt ook heel lekker
dasj_02 schreef:weet iemand een tip tegen vreetbuien
Si_monee schreef:Ik heb soms best last van een vette huid gebruik nu wel clearasil lotion maar volgens mij helpt het geen reed
Wat zou wel goed werken? Heb er vooral last van op m'n voorhoofd
brittje88 schreef:hihi![]()
Weet iemand trouwens een betere french manicure set? Heb die van miss helen nu, vond normaal hun nagellak zo goed. Maar deze is na 1 dag al gebrokkeld
Moirsa schreef:katiavl schreef:Ik vind vloeibaar vaak zo heftig, en dus alleen goed voor savonds
Ik heb gewoon een echte kohl niet zoveel duurder. En is ween, sport en nog wat proof haha
Ik ben ook idd druk opzoek naar echte kohl maar ik weet nog steeds niet waar je dat moet kopen.
Maar ik vind het wel mooi om mijn ogen donker op te maken dus voor mij is het overdag en 's avonds
CielitoLindo schreef:Marloess (ok ik weet dat het een topic is voor goedkope tips maar) Aquamilk van Lancaster heeft ook een light cream.. Die is heel dun en fijn
Ik heb lannggggg gezocht naar een creme waar ik geen irritatie/bultjes van krijg en dit is een van de weinige (die nog redelijk betaalbaar is)