Automutilatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Robin

Re: Automutilatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 16:05

Aah oke :) Is wel fijn om zoiets te hebben :j

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 16:14

Alleen jammer dat het altijd maar zo kort is :P

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 16:15

Dat is waar, maar je ook maar éven heel gelukkig voelen is ook ontzettend fijn :j

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 16:17

Dat is zo :j

Nadeel van mijzelf is dat ik het me vaak niet gun om te gaan rijden, bovendien heb ik behoorlijke faalangst en heb ik er vaak de energie niet voor. Al met al rijd ik dus niet zo vaak.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 16:18

Aaah da's jammer.. kan je niet zeggen dat je bijvoorbeeld morgen weer even op het paard springt? :)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 16:20

Morgen ga ik mijn puppy halen *\o/*

En als je je iets voorneemt komt er meestal wel iets tussen, of het paard is ziek of de bak is bezet... Zo vind ik altijd wel een excuus om niet te rijden.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:18

Sterkte Kimmey :(:)
Wat leeeuk een puppy! Puppy's zijn echt super schattig :+:

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:25

Ach er is 1 ding waar ik echt onwijs gelukkig van word en ook zeker geworden ben. Ik kan misschien wel zeggen dat ik zonder dat hier niet meer gezeten had..

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:46

:(:) Dat lijkt mij nou zooo heftig Kimmey...

Enne leuk hoor een puppy bromfiets! Zegt het meisje wat bij een hond al zowat boven op de kast zit :') Wat voor één is het?

En Robin_ Over dat gelukkig zijn... Dat is als ik bij mijn paardje ben. Als ik me zo ontzettend poedersuiker voel, dan valt er eigenlijk niet redelijk te rijden, hij blokkeert dan lijkt het wel. Dus dan hou ik het meestal gewoon bij lekker knuffelen enzo. Maar ook zoals net, dansen. We hadden zo'n giga zware les, maar dan ben je alleen aan t dansen, en denk je nergens meer aan. En dan het voldane gevoel als je drijfnat van het zweet eindelijk klaar bent. Of lekker zitten tekenen alles vergeten, fotograferen enz.
Maar écht geluk, dat is saampjes heerlijk over het strandcrossen. Keihard in draf, alles lekker van ons afrijden :)
Maar wat jij zegt over steeds iets om niet te rijden, dat ik wel bromfiets. Heb dat ook wel, sowieso rij ik eigenlijk liever niet als ze allemaal aan tafel zitten op stal (eetkamer kijkt uit op de bak) en als ik me rot voel, dat moet ik mezelf echt naar de paarden slepen. Het liefst zou ik dan diep onder mijn dekens kruipen en alleen maar slapen. Gewoon niks meer doen. Maar dan heb je ook niks meer, dus daarom blijf ik altijd maar gaan en als ik er ben, snap ik niet waarom ik ooit heb kunnen twijfelen om te gaan :j

:(:) Twee dagen het niet doen, terwijl je het wel wilt, is ook al een hele overwinning hea bromfiets! En als je die dagen nou steeds probeert uit te breiden..!

Heel verhaal :') Heb echt een rare dag gehad. Echt, mijn moeder heeft me zooo'n rotstreekt geleverd. Maar gelukkig ook wel leuke dingen, heb kaartjes voor Joseph, Roosbeef en misschien Claudia de Breij. Vooral Roosbeef kijk ik nu al naar uit :j

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:47

Robin__ schreef:
Ach er is 1 ding waar ik echt onwijs gelukkig van word en ook zeker geworden ben. Ik kan misschien wel zeggen dat ik zonder dat hier niet meer gezeten had..

Wat is dat ding dan? Als ik vragen mag?

Als ik Pless niet had gehad, dan was ik er nu ook niet meer geweest. Alle momenten dat ik écht niet meer wou, ben ik doorgegaan voor hem. En voor niemand anders...

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:54

Kimmey schreef:
Thnx guys... :)

Bij mij was (en is) het ook mijn paard, maar haar kan ik helaas niet meer houden. En dansen, tijdens het dansen voel ik me ook echt super.

Waarom moet je paard dan weg? Wegens studie had ik geloof ik ergens zien staan? :o

En muziek Rebecca, daar is toch helemaal niks triests aan..? Ik kan niet zonder muziek :j

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:06

Heftige beslissing Kimmey!

Pless is bij mij ook de reden waarom ik twijfel of ik nog wel wil gaan studeren wat ik eigenlijk wou. Ik ging altijd helemaal voor ArtEZ in Arnhem, de kunstacademie. Was al jaren bezig met het samenstellen van mijn portfolio, zou dit jaar de vooropleiding gaan doen. Maar ben met beide gestopt. En daarom ook maar eventjes helemaal met echt tekenen.
Want Arnhem ligt niet om de hoek... En zonder Pless zou ik gewoon echt niet kunnen nu, dat overleef ik niet. Daarom denk ik er steeds meer aan om gewoon maar iets van de pabo in Alkmaar te doen, dan kan ik hier blijven wonen enzo...

Toen ik op vakantie mijn iPod kwijt was, was ik echt helemaal in paniek, ál mijn muziek en al geen paarden en dan ook nog eens geen muziek... Was echt zowat meteen naar de winkel gerend om daar maar een nieuwe te kopen. Maar godszijdank vond mijn zusje hem...:)

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:14

Ik vind het ook een dappere beslissing, en kan me heel goed indenken dat je zoveel voldoening uit het leren haalt :j

Hij is eigenlijk niet van mij... Het zit heel ingewikkeld in elkaar, hij is van een vrouw in de buurt, maar hij staat bij mijn oude buurmeisje, en via haar rij, verzorg en lease ik hem weer. Maar ik regel eigenlijk alles voor hem, betaal voer, mest uit, verzorg. Het is mijn paardje. Maar hij is niet mijn éígen paardje, en dat is de keiharde waarheid.

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:18

Die mogelijkheid is er helaas niet. Hebben mijn ouders ook al eens voorzichtig naar geinformeert...

:(:) Heel veel sterkte! Wonen die kijkers ver weg?

Ik ga nu slapen, morgenochtend om 9 uur komt t kleine meisje uit groep 8 die bij mij in de les rijd me al ophalen :+

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 08:44

Dat muziek je kracht geefst is helemaal niet gek :) Ik kan ook absoluut niet zonder mijn mp3 speler.

Peepaardje : Wel bekend voor je denk ik, de Lama's. Ik ben toen in januari 2007 toen het absoluut al niet lekker ging er voor het eerst live naartoe geweest en sindsdien tjah, was dat een beetje en houvast voor me. Als ik dan gewoon écht niet meer wilde kon ik mezelf nog erdoor heen halen met 'Je gaat binnekort weer naar ze toe, dan lach je de hele avond ook omdat je het echt meent, en geen fake lachje, dan vergeet je even alles om je heen en kan je voor een moment weer heel gelukkig zijn.' En tjah, zo leefde ik steeds naar een voorstelling toe. En als je dan even met ze kan praten dan voel je je nog fijner :j En zo ben ikzelf ook heel erg veranderd. Ik was altijd heel stil en verlegen. En nu ontzettend druk, maak continue grappen en ik geniet er gewoon weer van.. :)
Er zijn 2 moeilijke dagen voor mij geweest, 7 november 2008 en 8 juni dit jaar (toen mijn beste vriendin 2 jaar overleden was..) Op 7 november 2008 ging ik savonds gelukkig naar de Lama's toen ik te horen kreeg dat een meisje waar ik zo veel steun aan had mij gewoon nooit meer wilde spreken.. en op 8 juni dit jaar heb ik het ook niet moeilijk gehad omdat ik bij Ruben Ruben en Tijl zat. Gek, en niemand dzal het begrijpen maar dat maakt mij zo gelukkig..

Lang verhaal..

wat ontztetend rot voor je dat je paard weg moet Kimmey.. :(:) sterkte.. :*

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 11:59

Heel veel sterkte Kimmey :(:)

Dat je niet zonder muziek kan is ook wel erg herkenbaar, hoe heftiger de muziek, hoe rustiger ik word :D Hou erg van the Offspring en dergelijke.

Mijn nieuwe puppy is trouwens een dwergpincher, ik zit nu op mijn vriend te wachten zodat we hem kunnen gaan halen :D

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 14:49

Hmm ik ben na een half jaar gister weer de mist ingegaan...
Ik had een half jaar met mijn vriend, wat natuurlijk een hele leuke dag had moeten worden. Maar ik zag het even helemaal niet meer zitten toen mijn hersens begonnen te werken (mijn gedachten kunnen vreemde kronkels maken en verbanden leggen tussen dingen waar helemaal geen verband tussen ligt).
Toen zat ik opeens een tijdje met mijn nagel langs mijn huid te gaan. Het is nu gevoelig, maar niet rood ofzo.

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 17:58

hoe meer ik probeer te minderen, hoe groter de drang wordt en ik ben te zwak om er niet aan toe te geven ..
Het is gewoon dat ik het nu echt nodig hebt lijkt wel ..
Sorry dat ik even niets liet horen, ik las nog wel mee maar soms is het te moeilijk om iets in woorde te omvatten :)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:23

Savasan: Sterkte :(:)

Horseees: Heel herkenbaar, ik ben ook erg slecht met woorden.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 10:05

Heel veel sterkte rebeccaa :(:) :(:)

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 12:14

Sterkte Kimmey :(:)

Robin_ Ik kan dat van de Lama's wel begrijpen :j

En hoe is je puppy bromfiets? :o Wij hebben nu ook puppy's op stal, té cute gewoon. Zelfs voor een hondenhater als ik :Y)

:(:) savasan! I

Dat het moeilijk is om iets te zeggen ken ik ook wel horseees. Maar dat geeft toch niet, het komt vanzelf wel..?

Hmmm Rebecca, niet lekker van dat moe zijn... Ik moet helaas zeggen dat het mij op het moment echt te bekend voorkomt. Slaap zowat elke middag uit school, gistermiddag niet naar de paarden geweest omdat ik heel de middag heb liggen slapen. Moet binnenkort weer bloedprikken van mijn moeder :( En das heel poedersuiker met zo'n arm als ik...

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 13:19

Kun je niet vragen of ze in de andere arm willen prikken?

en meet kootje :D :+: Ze is zo lief :D
Afbeelding

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:00

Hoe komt het kimmey?

Ik zit er zelf ook niet al te lekker bij :\

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:10

Dat is balen :(:)

Ik zit gewoon algemeen slecht in m'n vel... Er is niks bijzonders gebeurd, ik denk dat het de nasleep is van afgelopen week.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:39

Dat is waar :))