Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sence schreef:Ik vertelde gisteren dat ik er dus over na zat te denken om een tongpiercing in groningen te laten zetten, nou ik heb het gedaan. Al mijn moed bij elkaar gehaalt, en ben er voor gegaan. Het voelde natuurlijk niet lekker, maar navelpiercing vond ik pijnlijker. Alleen, nu zit het onderste balletje een beetje tegen mijn tongriem, dat voelt best vervelend. En ik heb sinds gisteravond voordat ik 'm had laten zetten, alleen maar 2 stukjes drop gegeten (op gezogen) en mini opgepropt stukje brood. Wat kan ik wél eten? Iemand tips? En ik heb vannacht ongelovelijk liggen kwijlen, hahaha. Ze hadden mijne trouwens niet met een tang gedaan. Hij pakte mijn tong gewoon beet met een droog stukje toiletpapier (zoiets), en prikte 'm er toen doorheen. Iedereen, kom op met die tips! En hoe moet ik het schoonhouden?
aukje91 schreef:Heey ik heb sinds zaterdag ook een tongpiercing (ik laat hem btw over 2 weken overnieuw zetten, omdat hij scheef zit aan de bovenkant). Ik kan nu alweer aardig normaal eten. De afgelopen dagen heb ik veel toetjes en appelmoes gegeten. Soep met brood ging ook goed, het brood vult je en is goed te eten omdat het zacht wordt door de soep. Dat kwijlen had ik ook haha, heb ik nu geen last meer van.
Ik heb daar in de shop een chloorhexidine mondspoeling gekocht, waar ik 5x per dag m'n mond moet spoelen. Hebben ze niks over de naverzorging verteld bij jou?
xDramaQueen schreef:aukje91 schreef:Heey ik heb sinds zaterdag ook een tongpiercing (ik laat hem btw over 2 weken overnieuw zetten, omdat hij scheef zit aan de bovenkant). Ik kan nu alweer aardig normaal eten. De afgelopen dagen heb ik veel toetjes en appelmoes gegeten. Soep met brood ging ook goed, het brood vult je en is goed te eten omdat het zacht wordt door de soep. Dat kwijlen had ik ook haha, heb ik nu geen last meer van.
Ik heb daar in de shop een chloorhexidine mondspoeling gekocht, waar ik 5x per dag m'n mond moet spoelen. Hebben ze niks over de naverzorging verteld bij jou?
weleens bedacht dat dat met opzet is gedaan misschien omdat er aderen oid in de weg zaten? heb je het al aan de shop nagevraagt?
xDramaQueen schreef:zónder tang? waar ben jij inhemelsnaam geweest, gooi die zaak dichtmaar goed yoghurt en dat soort dingen :J
Anjatjeuh schreef:xDramaQueen schreef:zónder tang? waar ben jij inhemelsnaam geweest, gooi die zaak dichtmaar goed yoghurt en dat soort dingen :J
Zonder tang wordt wel vaker gedaan, freehand piercing... Niets mis mee als je een piercer hebt die weet wat hij doet (en die dus ook gewoon recht kan steken zonder tang).
Suusjwah schreef:Maar dan kun je je tong toch ook sneller terugtrekken?
jacqii schreef:Mn vriendin zit in een rolstoel vanwege navelpiercing!! Ik weet niet precies hoe het zit maar haar zenuwen vallen haar imumsiesteem aan en de doktor;s zeggen dat het komt door haar piercing ze zit nu in een rolstoel en ze kan ook nog blind en doof worden maar dat is ze nu nog niet! ik wil mensen niet bang maken maar ik moet er wel vaak aan denken vrijdag zet een vriendin van mij een navelpiercing en dan vind ik het toch wel eng ookal wil ik hem zelf ook zo graag!