Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:ow wat zou ik dat graag willen.. die troep niet meer in mijn lijf.
Maar zie die mogelijkheid pas bij vriendloos of over 10 jaar als het tijd wordt voor kinderen ( Of tegen die tijd als een ongeluk niet zo een groot ongeluk is )
spiraaltje lijkt me gewoon echt eng.
Furia schreef:Hannanas schreef:ow wat zou ik dat graag willen.. die troep niet meer in mijn lijf.
Maar zie die mogelijkheid pas bij vriendloos of over 10 jaar als het tijd wordt voor kinderen ( Of tegen die tijd als een ongeluk niet zo een groot ongeluk is )
spiraaltje lijkt me gewoon echt eng.
Helemaal mee eens, ik wil niet weten wat die troep ook allemaal met me doet.
En idd, dat geklungel met rubbertjes.. pff.
Stel je voor als je nooit kinderen wilt(het niet zeker weet dan).
_Sigrid_ schreef:Tijd voor anti-conceptie voor mannen!!!
Laten zij zich lekker vollopen met hormonen...
Blijven wij hormoon-vrij, kindvrij en sekslustig!
We zullen ze alleen wel iedere dag moeten helpen herinneren om een pilletje in te nemen, maar ach wat is dat dan nog voor moeite?
(hihi, ben nu bezig met een essay over de vrouwenbeweging uit de jaren '60 dus ben op feministische dreef...)
Hannanas schreef:[
Pff ja en dan moet ik ook nog is bekennen dat ik het eigenlijk altijd, nouja 80%, dubbel doe.. vind het anders echt zo eng idee .. ben daar best wel erg in zo te lezen. Maar ik durf dat gewoon echt niet aan hoor zonder pil!
Furia schreef:Helemaal mee eens, ik wil niet weten wat die troep ook allemaal met me doet.
En idd, dat geklungel met rubbertjes.. pff.
Stel je voor als je nooit kinderen wilt(het niet zeker weet dan).
poes schreef:Ik vind eigenlijk dat we veel te braaf zijn! Per spiraaltje/jaar pil/... hebben we recht op compensatie! Ik wil een paard per spiraal
_Veronique_ schreef:Als je ouders particulier verzekerd zijn