[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 13:44

Ik had ook alleen maar oplosbare hechtingen, maar aan de onderkant van mijn beide borsten stak er een recht hard stukje uit, en aangezien je borsten eerst superstrak staan en daarna toch wat in normaal model zakken, zou dat gaan prikken en irriteren.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:46

okay, ik heb wel gehad dat er bij mijn tepels, dat driehoekje daaronder, de hechtingen naar buiten kwamen en daar kwam dan iets een klein wondje. even smeren met calendula en weg was het weer.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 13:51

tientjeh schreef:
okay, ik heb wel gehad dat er bij mijn tepels, dat driehoekje daaronder, de hechtingen naar buiten kwamen en daar kwam dan iets een klein wondje. even smeren met calendula en weg was het weer.

Zal ik je zeggen dat ik nu, 2 jaar verder, nog heel af en toe tijdens het douchen weer een hard puntje in mijn borst ontdek? Haha! Met wat pulkwerk komen er dan nog steeds hele kleine stukjes hechting naar buiten *LOL*

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 12:03

Ik had vanochtend de afspraak bij de anesthesist en ik ben gewoon goedgekeurd voor de operatie Lachen.
Had ook niet anders verwacht eigenlijk, want ik ben gewoon gezond verder.
Heb ook net mijn operatiedatum te horen gekregen en het is 10 oktober!
Hoopte eigenlijk een beetje op volgende week, maar dan zit mn plastisch chirurg in Amerika voor een congres, dus dat gaat een beetje moeilijk Clown.
Maar ach, 10 oktober is ook al wel snel.

Heb 12 oktober wel een tentamen wat ik wel wil proberen te gaan maken, maar eerst maar eens kijken hoe ik uit de narcose zal komen. Misschien kan ik wel een week niks Knipoog. Mag wel gewoon dezelfde dag naar huis.
Maar wat ik van veel vrouwen hoor die een explantatie hebben gehad is dat ze er vrij weinig last van hebben gehad. Denk eerlijk gezegd ook dat het eerder een opluchting zal zijn om 800 cc aan siliconen kwijt te zijn Knipoog. Maar ik heb natuurlijk wel wonden die moeten genezen, dus zal gewoon rustig aan moeten doen.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-07 14:44

Dat is al snel Sannuh! Fijn dat je groen licht gekregen hebt voor de ingreep. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 19:36

Fijn dat je toch nog snel terecht kan Sanne!

Ik ben vandaag bij mijn PC geweest, wat een RAMP!

Weer 2 uur zitten wachten... Heb er nu wel wat van gezegd!

Maargoed: Ze gaan dus al mijn littekens weghalen en overnieuw doen Haha! En daarbij ook overtollige huid weg! Mijn tepels gaat ie proberen weer gelijk te maken, enneh, ja that's it!

Valt stiekem dus best wel een beetje mee!
Hij vroeg of ik de maat goed vond zo, of er toch nog wat af wou! Nee, helemaal niets!

Heb nu nog 3 weken om wat af te vallen, dus het serieuze lijnwerk gaat nu beginnen!

Zenuwachtigheid is nu weer een stuk minder, maar zal wel weer snel beginnen!

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 12:11

Ja ik ben ook heel blij dat het nu eindelijk dichterbij komt Lachen.

Wat stom Jolijn dat je zo lang moest wachten! Maar het klinkt wel goed wat hij allemaal verteld heeft. Denk dat het allemaal helemaal goed gaat komen met je en ik wens je heel veel sterkte met je zenuwen!

De mijne beginnen nu ook een beetje op te komen Knipoog

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 12:11

@Sannuh: Goed zeg, zo snel! Sterkte alvast.

@Robijntjah: Succes met afvallen en niet teveel zenuwen hoor!

Met mij gaat het goed. De plekjes van de hechtingen zijn een klein beetje aan het irriteren, moet nu elke dag de douchekop erop zetten, invetten en steriele gaasjes erop doen, maar verder gaat het goed. Ik heb alweer een stukje autogereden, Clover een kleine poetsbeurt gegeven, dus het gaat lekker!

Ik hoop voor de dames die nog moeten dat het bij hen net zo voorspoedig gaat als bij mij!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-07 21:00

@Clovertje: vraag bij je apotheek eens naar vette gaasjes, is erg prettig op dit soort plekjes. Lachen

@Robijntjah: fijn dat je er weer vertrouwen in hebt! Lachen Ik hoop dat het nu allemaal goed gaat!

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 23:08

MissJ, bedankt voor de tip!

De plekjes zijn nu al minder rood. Pijn doen ze zeker niet. In het gaatje zit iets geels, geen pus, maar wat het wel is weet ik niet precies. Zou ik dat eruit moeten pulken, of gewoon doorgaan zoals nu (goed de douchestraal erop en invetten en bedekken mate gaasjes?) Iemand ervaring/advies?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:13

oh dat heb ik ook gehad. Dat zit iets aan de onderkant. Ik heb er niets aan gedaan. gewoon tijdens het douchen goed gespoeld. Dan is het zo weg.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:23

Robijntjah schreef:
Fijn dat je toch nog snel terecht kan Sanne!

Ik ben vandaag bij mijn PC geweest, wat een RAMP!

Weer 2 uur zitten wachten... Heb er nu wel wat van gezegd!

Maargoed: Ze gaan dus al mijn littekens weghalen en overnieuw doen Haha! En daarbij ook overtollige huid weg! Mijn tepels gaat ie proberen weer gelijk te maken, enneh, ja that's it!

Valt stiekem dus best wel een beetje mee!
Hij vroeg of ik de maat goed vond zo, of er toch nog wat af wou! Nee, helemaal niets!

Heb nu nog 3 weken om wat af te vallen, dus het serieuze lijnwerk gaat nu beginnen!

Zenuwachtigheid is nu weer een stuk minder, maar zal wel weer snel beginnen!

Het gaat helemaal goed komen meis Lachen En dan kom ik gezellig op ziekenbezoek Lachen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 09:50

tientjeh schreef:
oh dat heb ik ook gehad. Dat zit iets aan de onderkant. Ik heb er niets aan gedaan. gewoon tijdens het douchen goed gespoeld. Dan is het zo weg.

Idd, niet pulken, gewoon spoelen en voor de rest zo laten Lachen

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 10:21

OK, bedankt! De linkerkant onder mijn tepel is al schoon, onder mijn borst nog een klein plekje. De rechter zie je het nog wel zitten, maar dat komt dan ook wel goed.
Bedankt voor de reacties!

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 09:24

Ik kon het niet laten.... Bloos Ben gisteren met mijn zusje even de stad in geweest en thuis gekomen met 2 setjes. 1 grijze simpele BH (zit superlekker, geen beugels!!!!) en een hele mooie aqua blauw met bloemetjes (met een beetje vulling) Vooral van die laatste werd vriendlief erg enthousiast! Haha!
We hebben alleen maar ondergoed gekeken, wat is er veel leuks en moois te koop zeg!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 14:57

Haha! Leuk is dat he? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:42

Vanochtend weer een afspraak gehad, en ja hoor..... Clown Wederom weer 2 uur binnen geweest!
Had een afspraak bij de POS (post operatieve screening), Medische Fotografie, en bloedprikken!

Bij de POS zeiden ze dat ik voor de operatie geen (!) kalmeringspil zou krijgen, want ik was tenslotte een gezonde jonge meid.. Dus moeders en ik boos, want die had ik vorige keer dus echt wel nodig, en nu ben ik zenuwachtiger, dus WEET dat ik die nodig heb!
Uiteindelijk dus kunnen overtuigen!

Fotografie was niet leuk... Maar dat komt natuurlijk omdat ik mijn borsten vaak op een negatieve manier heb moeten laten zien!

Voor de rest is nu alles rond!

Moet de dag van te voren bellen over hoelaat ik verwacht wordt!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 14:49

Wat heeft leeftijd nou weer met zenuwen voor een operatie te maken dan? Vreemde reactie hoor. Maar gelukkig kan het wel allemaal Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 16:29

Ja, vond het ook errug vreemd!

Net met moeders bh's gekocht en een Snoopy pyama Clown
En niet te vergeten boxers, want ik vertik het echt om in mijn string op de operatietafel te gaan liggen ROFL

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 15:06

Ik had ook boxers inderdaad voor in mijn ziekenhuisbedje. Ik vind strings zowiezo niet lekker slapen.

Ik weet niet of iemand het al gezegd had, maar een badjas van fleece is fijner dan badstof (vind ik dan, minder zwaar om je schouders)

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 17:54

Jups, dat had ik al vermeld. Mijn badstof badjas was zo zwaar om aan te trekken dat het pijn deed. Clown Ik had trouwens ook een snoopy pyama Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:43

MissJ schreef:
Jups, dat had ik al vermeld. Mijn badstof badjas was zo zwaar om aan te trekken dat het pijn deed. Clown Ik had trouwens ook een snoopy pyama Haha!

Hahah superhip Ja
Ik heb een witte met roze stippen Lovers En dan natuurlijk snoopys erop!

Ik heb geen badjas, dat scheelt!

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:46

Mijn operatie is overmorgen al en ik begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden.
Moet woensdag om 12:30 aanwezig zijn en om 14:00 word ik geopereerd.
Mn vriend gaat gelukkig mee en mijn moeder werkt toevallig op de afdeling waar ik geopereerd word, dus ik ben niet alleen Lachen.
Heb gisteren sportbh's gekocht en net nog even boxers en heb ook op internet (bij de h&m) een leuke pyama besteld, maar ik denk dat ie er niet meer op tijd zal zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:54

Succes, en heel veel sterkte alvast!
En niet te zenuwachtig zijn he Knipoog

Ik moet over anderhalve week en sta echt op het punt van een zenuwinzinking ofzo!

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 20:03

Sannuh: heel veel sterkte en succes! Ook met de zenuwen.....