RedFlame schreef:weet eimand een leuke site waar ej piercings kan bestellen?
www.alloverpiercings.nl
Daar heb ik mijn tongpiercing balletje besteld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RedFlame schreef:weet eimand een leuke site waar ej piercings kan bestellen?
Citaat:RedFlame schreef:
weet eimand een leuke site waar ej piercings kan bestellen?
Charlotte89 schreef:Ik wil graag een tongpiercing. Maar ik heb al een Navelpiercing , dus mijn moeder vind het ordinair als ik meerdere piercings heb. Maar als ik mijn Navelpiercing eruit haal mag het mischien wel. Doet het schieten erg pijn?
nienke1208 schreef:hier de foto van mijn tong, hij is niet heel duidelijk en wazig, maar je ziet het wel...
het zijn die randjes rechts en links van mn piercing
amberp schreef:Nienke1208 ik heb dat ook gehad.. maar dat trekt wel weg. en als je bang bent of vragen hebt neem dan even contact op met de shop waar je je piercing hebt laten zetten...
Wel grappig dat sommige vinden dat mensen met meerdere piercings ineens ordinair zijn...
Ik heb inmiddels drie piercings en een hele kleine tattoo (die niemand kan zien als ik n bikini aan heb) en ik ben echt niet ineens anders geworden door mijn piercings.. Het ligt ook aan je kleding.. Als je ineens alleen maar naveltruitjes gaat dragen door je piercing ok.. maar twee (navel en tepel) van de drie piercings ziet niemand.. En ja mn tongpiercing eigenlijk ook nooit.
hrappur schreef:heeft er iemand ervaring met http://www.alloverpiercings.nl/ het bestellen daar ? want je moet voor af betalen en dat wil me moeder liefer niet !
nienke1208 schreef:waar kan je plastic tongpiercings kopen???!!! ik heb namelijk 7 juni een MRI scan en ja dan moet mn tongpiercing eruit...
hoe snel groeit een tongpiercing eigenlijk dicht???
Draakje schreef:Niemand tips over hoe je je navel piercing los kan krijgen?