Ik heb dun en futloos haar.. Iemand een idee ? Ik denk dat ik gewoon de kapper maar wat laat doen.. Ik moet wel deze lengte houden van me moeder.. Ze vind met wedstrijdrijden zo'n knot in het haar zo gaaf haha.. Dat heb ik nu wel maar.. Ik denk dat ik gewoon de kapper maar wat laat doen. en dan ong. deze lengte houden.. tot wat verder over de schouder.s.
OF? Heeft iemand nog een ander idee? Tis wel heel dun..
Okeee, ik wil ook tips! Ik heb blond haar, wat middel-lang is (langer dan mijn schouders), er zitten nog een klein beetje laagjes in. Ik heb echt elke dag een staart, of zo'n prut ding (Zo'n staart, maar dan maak je een soort knot, dan trek je je staart niet helemaal door het elastiek heen zeg maar). Weet echt niet wat ik anders in mn haar moet doen. Wil het graag bruin verven, mag niet van mijn vader :s Weet iemand hoe ik mijn haar anders kan doen, ipv los (na 3 kwartier naar school fietsen, zit dat voor geen meter meer), staart of die prut ?
Ik wil eindelijk eens een nieuw kapsel! Maar het is altijd van, zou je dat wel doen? Dadelijk krult de pony helemaal op enz. (Dat zegt de kapper dan, dus dan maar weer saaie lichte laagjes...)
Maar weet iemand niet iets voor mijn haar? (Krullen, pluizig...) Heb wel een foto, maar dat is dus als ik gedouched heb.. Ander is het helemaal rampzalig!
*Foto van een tijd geleden. (Maar m'n haar zit toch altijd hetzelfde. )
Een vraagje he, kan dit kapsel nog, of is dat tegenwoordig helemaal uit? Ik kan er geen foto van vinden dus ik probeer het maar even uit te leggen. Ik wil de bovenkant blond en de onderkant bruin. Ik bedoel de niet de punten bruin, maar het haar dat het dichts bij mijn hoofdhuid is... :S Je ziet dan door het blond het bruine heen. Mhh, klinkt nogal raar... Als iemand snapt wat ik bedoel, kan dat nog, of is het helemaal uit? En heeft iemand er wel een foto van? Dan snappen de anderen misschien ook wat ik bedoel
Hebben jullie leuke ideen voor mijn haar.. het is nu stuk over me schoeders krullent en met een lok/schuinepony. Ik heb het al een tijdje zo en wil het anders..