Al 10 dagen bloed plassen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 17:23

Ze heeft het nergens over alles opensnijden?

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 17:26

Ze heeft het toch over open gesneden worden?

En gezien al ts haar eerdere topics op mws waarbij ze meerdere (kijk) operaties gehad heeft en gastroscopieen en endoscopien wvind ik het inderdaad geen gekke gedachte. Dan zal er grover geschut ingezet moeten worden om te achterhalen waar ze nou zo ziek van is steeds.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 17:27

Je hebt gelijk, de "alles" mag je schrappen. Ze heeft het wel over open snijden.

Mijn drie littekentjes zijn nog geen centimeter lang. Dus bij een kijkoperatie valt het mee, maar het is idd niet duidelijk of het dat is. Wat SansaS zegt.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-24 17:38

Ineke2: Jij dan die dag ook veel sterkte! :(:)

Bedankt voor het meedenken en de lieve berichten de afgelopen tijd in dit topic. Ik denk dat het tijd is dit topic te laten rusten, voor mij voelt het niet meer fijn iig. Dat er vragen gesteld worden etc, helemaal prima, maar ondertussen word alles wat ik zeg uitvergroot om moeilijk over te doen..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 17:40

Bij een kijkoperatie heb je ca 5 incisies van ca 2/3 cm lang per stuk. Kan nog best heftig zijn. Ik heb toentertijd een anti-reflux operatie gehad waarbij ze dat via kijkoperatie deden. Ik had een herstel van ca een maand maar dat kwam ook mede doordat ze aan m’n maag een hoop veranderd hadden en een middenrif breuk hadden ze ook meegenomen geloof ik.

TS ik lees al lang stilletjes mee, wil je veel sterkte toewensen en het is fijn dat er een beetje schot in de zaak komt met uitzoeken wat de oorzaak is. Hopelijk kunnen ze de 29e jou haarfijn vertellen wat het is en hoe het opgelost kan worden :D :knuffel:

MarjanB

Re: Al 10 dagen bloed plassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 17:46

Ik snap je helemaal ts! Vind t ook niet meer leuk om mee te lezen en lees alleen jouw updates..

Sterkte de 29e! :(:)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 17:47

Daphne__ schreef:

Bedankt voor het meedenken en de lieve berichten de afgelopen tijd in dit topic. Ik denk dat het tijd is dit topic te laten rusten, voor mij voelt het niet meer fijn iig. Dat er vragen gesteld worden etc, helemaal prima, maar ondertussen word alles wat ik zeg uitvergroot om moeilijk over te doen..

Ik lees ook al even mee, maar hier ga ik toch even op reageren. Het is toch te belachelijk voor woorden dat Daphne zich niet meer welkom voelt in haar eigen topic, omdat een aantal mensen alles onder een vergrootglas leggen en op alle slakken zout. Ga jullie schamen.

TS: het huidige traject klinkt als een doordacht plan van aanpak en een arts die meedenkt. Fijn. Hopelijk komt er nu iets uit, waardoor er ook een gerichte behandeling komt. Hou je taai!

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 17:48

Daphne__ schreef:

Het is niet normaal hoe hard dat hier gaat inderdaad, van zodra er ook maar iets qua update komt of eender wat, wordt er op alle slakken zout gelegd en wordt het tig keer herhaald en anders geschreven en verwoord...
Echt abnormaal belachelijk kinderlijk gedrag en zo ongepast in een medisch topic als dit!

Echt, ga jullie schamen...

Daphe,
Laat je niet wegjagen meid, jij hebt recht op ventileren, de rest, die moeten zwijgen!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 17:55

Daphne__ schreef:

Dat begrijp ik heel erg goed. Als je behoefte hebt aan een luisterend oor mag je me altijd pb sturen.

Ik wens je heel erg veel succes en ik vind dat je gelijk hebt om je terug te trekken want in feite heb je er nu een probleem bij. Het gaat te lang niet fijn hier en voorbij aan wat jij nu nodig hebt.

Ik geef je een knuffel!

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 17:58

Daphne__ schreef:

Dit snap ik heel goed, je kan je energie wel anders gebruiken dan het verdedigen van je formulatie.

Ik denk dat men geen idee heeft wat voor effect dat op je heeft.

Ik hoop dat het goed verloopt en dat je je snel beter gaat voelen!

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 18:03

Ik snap je goed TS, ik lees ook alleen jouw updates. Heel veel sterkte meid. Ik duim heel hard dat je je snel een stuk beter zal voelen :(:)

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 18:04

TS jammer, maar ik begrijp jouw keuze goed. Het is zo jammer dat er altijd mensen zijn die het voor andere moeten verpesten :( Ik persoonlijk vind het erg jammer om niet te kunnen volgen hoe het je verder gaat, maar snap goed dat het op deze manier niet haalbaar voor jou is.

Heel veel beterschap en sterkte en hopelijk wanneer je, je wat beter voelt dat je weer een upade wilt geven. Ik duim ook hard mee dat je je snel weer beter voelt!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 18:04

Daphne__ schreef:

Begrijpelijk en enorm zonde.
Je had waarschijnlijk best een steunend woordje kunnen gebruiken van de bokkers hier die alleen je updates lezen en je succes wensen.
Zonder alle vragen e.d.

Ik wil je in iedergeval heel veel sterkte wensen en heb iedere dag gekeken of het al beter met je ging.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 18:07

Ik begrijp het ook ts. Ik ben wel heel benieuwd wat ze gaan vinden maar als je woorden steeds verdraaid worden kan ik me voorstellen dat je dat voor je houdt.

Mijn pb box staat ook voor je open.

Sterkte!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 18:09

Dikke knuffel TS. Ik hoop echt dat ze gaan vinden wat je zo dwars zit :knuffel:

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 18:12

Daphne__ schreef:

Niet meer dan logisch!
Alsnog zou udg heel erg fijn zijn om af en toe een update te krijgen.

En het zou fijn zijn als er iets minder qua discussie zou zijn

Nienke1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 18:22

Heel erg logisch dat je je terug trekt
Ook ik las alleen nog maar jou up-dates

Heel veel sterkte

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 18:24

Hier nog iemand die dagelijks doorscrolde naar jouw berichten. Succes met de operatie. Hopelijk vinden ze de antwoorden diebjou verder gaan helpen.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 18:25

Ik snap je helemaal, ik zit soms echt reacties te lezen dat ik denk.. moet dit nou.

Ik wens je veel succes, sterkte en beterschap en ik hoop dat ze je echt kunnen helpen.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 18:25

Hier nog een die meeleest en meeleeft!
Sterkte de komende dagen en ik ga de 29e duimen. Hopelijk vinden ze iets en is het te verhelpen.

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 18:27

Heel jammer! Ik was een stille meelezer die je topic regelmatig bekeek en ik hoopte telkens weer om een goed bericht te lezen. Ik vraag me ook enorm af wat je nu uiteindelijk hebt. (Altijd interessant om ook zelf wat van op te steken, je weet nooit wat je in je eigen leven nog eens tegenkomt.)

Ook ik skipte de laatste tijd vaak de discussies. Ik begrijp enerzijds wel dat er commentaar komt, maar de laatste pagina's wordt het wel heel erg gezeur, zeker als er dan ook gekat gaat worden op jou en op je familie. Dat is niet ok! Ik begrijp de beslissing dus absoluut maar vind het enorm jammer :( Ook voor jou, want ik denk dat je hier in het begin wel goed je ei kwijt kon.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 18:27

Begrijpelijk ts. Top dat je een grens stelt. +:)+
Alle goeds gewenst voor jou.

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 18:36

Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat ze het snel kunnen oplossen en je weer gauw je eigen leven kan gaan leiden.
Ik hoop wel dat je ons een update geeft met wat ze eventueel hebben gevonden.
Hou je taai en ik hoop voor je dat het zo de 29e is. Dikke knuffel

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 18:55

Heel veel sterkte,
Ik las ook alleen jou berichten nog, ik snap het helemaal waarom je het laat rusten.

De zeurdingen, commentaar op je moeder en andere dingen iedere keer weer.

Beterschap, en hopelijk vinden ze iets en word je al sneller minder misselijk.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 19:05

Begrijpelijk hoor ts, toch vind ik het jammer dat het zo moet gaan, omdat ik ( en alsnog veel anderen) zo met je mee leef.

Bedankt voor je sterkte wensen aan mij <3