Veel plezier met het vieren van je verjaardag Jolliegirl. Fijn om te lezen dat jouw berichten zo positief zijn!
Balen van de pijnscheuten Renee.
Die fruitvergelijkingen vinden wij ook erg lollig! Ons kind is nu een rabarber. Vorige week een ananas... Ons leek de ananas wel wat groter dan een rabarber haha.
Roulette een meisje! Wat leuk. Je neefje draait vast wel bij! Bij mijn zus is dat ook goed gekomen: zij wilde (toen ik geboren werd) graag een broertje... Ze had toen zelfs gezegd: Ik wil geen zusje, stop het maar weer terug
Nu 31 jaren is ze nog steeds heel blij met haar 'kleine' zusje
Wat leuk dat jullie naar de landelijke intocht zijn geweest Venthe. Wat een mooie ervaring moet dat zijn geweest voor jouw dochter!
Wat betreft de verzekeringen: ik heb vanmorgen eens zo'n vergelijker ingevuld. Van de week ga ik dat maar eens samen met mijn partner bekijken. Ik wil in ieder geval weer fysiobehandelingen erbij. Ik dacht dat ik dat nu ook had, maar dat bleek niet zo te zijn.
Ik had vandaag voor het eerst wat ongemakkelijkheden tijdens het geven van mijn zumbales. Qua energie lukt het nog prima, maar kreeg bij sommige bewegingen wat pijntjes in mijn onderrug.
Ik ben benieuwd hoe lang ik nog les kan geven.
Nu ik lekker gedoucht en wel op de bank zit, voel ik de kleine druk bewegen