Ik vind Freek en de ganzen familie leuk. Waarbij Freek het wint. Hahaha
BeFunny
Geplaatst: 09-07-24 15:07
Heerlijk die zwanen
En Freek lekker even aan de wandel geweest, Freek blijft leuk
Ik ben even vlakbij huis wezen joggen/wandelen want benauwd en heb beetje last toch van mijn borstbeen dus rustig aan.
pien_2010
Geplaatst: 09-07-24 15:15
Mooie foto's BeFunny. Morgen heb je zekerheid. Het kan zijn natuurlijk dat de benauwdheid fysiek is, maar het kan ook emotioneel zijn. Het gaat natuurlijk echt ergens over . Ik denk zeker morgen aan je!!
Befunny rustig aan hoor het is niet niks. Maar logisch ook dat je er even uit wil.
Faringo aaah wat lief.
Ik heb tijdens het wandelen geen foto's gemaakt want ik heb afval meegenomen uit het bos. En had dus geen handjes meer vrij. Ik heb vanmiddag nog wel even paard gereden. Was warm maar mijn paard was wakker zat, ik had er meer last van dan hij.
Ik had nog snel voor de bui uit een rondje gemaakt, wel foto's van toen de bui boven de rivier hing, maar die zijn niet zo spectaculair (bui zelf viel ook mee)
Mooie foto's komen er weer voorbij! Een paar dagen niet in het topic gekeken en nu 3 pagina's erbij dus ik kan niet op iedereen reageren haha. Zelf ook niet gewandeld, wel gefiets. Wat een leuke naam heeft je paard trouwens, SuzanH