Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MuSLi schreef:Dit was inderdaad de eerste keer @T2T. Vond vooral het zwemmen spannend, aangezien ik helemaal niet zwem zelf en dan ineens 1000m in (koud) open water .
Time2Tri schreef:Goedemorgen ...ik zeg vakantie![]()
Heerlijk , twee weken![]()
Ben net wakker en heb twee bakkies koffieop .
Voor vandaag staan ook 4 uurtjes fietsen op de planning , nog geen idee wat ik ga doen .
Ik zag wel op social dat ze op de dijk richting Almere haven met het asfalt bezig zijn![]()
Eindelijk !
MuSLi schreef:Misschien heb ik me net ingeschreven voor de volgende versie in Bredadie is eind juni. Dus kan ik tussendoor lekker een beetje doortrainen en ontdekken wat er nog anders/beter kan...
Hopelijk is het dan ook iets warmer
Time2Tri schreef:MuSLi schreef:Misschien heb ik me net ingeschreven voor de volgende versie in Bredadie is eind juni. Dus kan ik tussendoor lekker een beetje doortrainen en ontdekken wat er nog anders/beter kan...
Hopelijk is het dan ook iets warmer
Wat leuk![]()
Je zou eens op de website van de NTB kunnen kijken .
Daar staan wat trainingsschema,s op en tips .
https://www.triathlonbond.nl/kenniscent ... gsschemas/
@Imay
Time2Tri schreef:@MuSLi ; dat is toch top .
Als ik je looptrainingen op Strava zie , ben je wel een “makkelijke “ loopster .
Dat is echt wel een voordeel .
Wellicht kun je nog wat meer uit je fietsen halen![]()
Ik was vanochtend open water zwemmen met een vriendin . Een georganiseerde training . Interssant, maar wel heel fris![]()
En vanmiddag thuis nog 4 uur op de indoortrainer gefietst . Niet mijn favo , maar buiten met dit weer geen optie .
De 10 min cooldown heb ik me wel gespaard
Thami schreef:Padoertje waarom was je boos op jezelf? Je kan er toch niks aan doen dat je puffer niet werkt? Begrijp en herken de frustratie wel met de wind![]()
Ja baal echt van de voorspellingen.. rit is 480km. In drie dagen wel te doen, maar het is onverhard en ben bang voor heel veel modder.. hoogtemeters zitten aan het begin, daarna gelukkig vlak.