@bellex, met mijn enkel is het nu stabiel. Dat ligt ook gedeeltelijk aan de zwangerschap natuurlijk. Hij wordt nog wel altijd dikker dan de andere en soms denk ik dat hij wat minder mobiel is. Dat zou ook kunnen liggen aan t vocht. Maar geen pijn. Als straks de baby eruit is, komt de grote test. Want t is natuurlijk de vraag in welke mate ik hem goed/pijnvrij kan gebruiken met dingen zoals bv hardlopen of paardrijden. Helaas gaat t wel tot een rechtzaak komen. Ik heb wel getuigen maar het is nooit leuk om na de rechter te moeten natuurlijk...
De tekeningen op de raam heb ik nu uit de losse pols gedaan. Wel met een voorbeeldje op de telefoon bij de hand. Ik heb denk ik in totaal 5u getekend op 7 verschillende ramen, met uiteraard allemaal verschillende tekeningen
.
De muurtekeningen thuis op onze slaapkamer en die van de baby, heb ik gedaan met een projector, zelf een tekening gemaakt mbv plaatjes, geprojecteerd en dan bijgewerkt omdat het op die grote altijd anders uitvalt/details wegvallen op een kleine tekening.
Over de stuitbevalling.. dat weet ik eigenlijk niet. Ik had daar verder niet over nagedacht dus weet ook niet of daar veel risico's aan verbonden zijn ofzo. Zo niet, zou ik er zeker voor open staan. Hoe minder poespas, hoe sneller ik weer aan de gang kan denk ik dan maar.. ook een van de redenen bv waarom ik heel graag een epidurale zou willen vermijden. Vandaag had ik het er nog even over met een collega en het lijkt hier echt normaal te zijn, dat stuit = keizersnede..
Hoeveel weken ben jij nu? Ik heb ook al vaak/veel harde buiken maar tegelijk vindt ik alles zo moeilijk te herkennen. En wat een mooie foto's heb je laten maken!!
@marjo: Gefeliciteerd met Stef! Wat een verhaal zeg! Al moet ik toegeven dat ik wel een beetje jalours ben..
Vandaag heb ik de hele dag met de collega's gegrapt dat ik ook auto's ga wassen dit weekend
En ik begrijp t helemaal met dat gemis. Hier in BE moet je zowieso een paar dagen in t ziekenhuis blijven en ik kijk er zo tegenop zonder mijn man en hondjes (man mag wel blijven maar ik stuur hem na huis ivm hondjes en paardjes)..