Lisitano, succes nog even met de babykamer en de logeeretage

Daffie, hoe gaat het nu met het handje van je zoon? Wat jammer dat je kinderen wat meer moeite hebben met de overgang van nog een baby erbij. Ergens ook een hele gewone reactie natuurlijk, maar wel heel erg vervelend om mee te moeten dealen. 'Fijn' dat je man dan nu thuis zit, ondanks de reden. Kan me voorstellen dat 3 kinderen in je eentje helemaal pittig is de eerste periode! En wat fijn dat de bv lukt!
Over of het de laatste is:
Voor mij is het heel simpel, ik ben niet echt een baby-mens en zwanger zijn vond ik beide keren afschuwelijk. De eerste keer had ik nergens last van, maar was ik gewoon echt niet happy tijdens de zwangerschap. De tweede keer heb ik fysiek ook nog zoveel last gehad dat ik heel duidelijk heb aangegeven dat ik dit echt nooit meer ga doen. Ik vind het ook heel leuk om nu die babyfase weer even te hebben met zo'n kleine frummel op je arm, maar als ik dan naar mijn dochter van bijna 2 kijk, dan kan ik niet wachten tot we wat verder zijn en het hele hulpeloze babystuk voorbij is. Ik ga zodra het kan (volgens mijn verloskundige met 10-12 weken) weer een spiraal laten zetten. Als die gewisseld zou moeten worden wellicht voor een sterilisatie.
De test van Klaas is vanmorgen trouwens goed verlopen! Hele uitleg gehad en de waarschuwing dat er maximaal 3 testen afgenomen worden en dat elke test maximaal een kwartier duurt, dus ik was voorbereid op behoorlijk wat tijd/geduld.... Kreeg ik na 48 seconden te horen dat de test was geslaagd