Op de insta van lfg stonden deze week gezonde tussendoortjes bij de jumbo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cemlys schreef:Gezond koken hoeft niet veel tijd te kosten, ik heb ook drukke baan, kind, paarden,.... moet je wel even naar de concurrent maar ah heeft bv gesneden verspakketten, ik ben er fan van, ik koop vaak de nasi, vervang de rijst door volkoren zodat het meer vult en de kip door de vega variant. Of ik maak soep voor een paar dagen, of vries een deel in.
Op de insta van lfg stonden deze week gezonde tussendoortjes bij de jumbo
tita schreef:Mijn portemonnee wil ook wat
Wij doen aan hello fresh echt ideaal maar volgens mij niet altijd gezond
Mug cake zoek ik zelf wel,op
Ik heb vanmorgen Apple crumble gemaakt maar wat een pokken werk veel tijd en volgens mij niet helemaal gezond lees mee
De kaneel had ik niet in huis
50 gr pecannoten
75 gr havermout
100 gr spelt meel
75 gr kokosolie maar die was uitverkocht dus olijfolie gebruikt
3 appels
3 eetlepels honing
Appels snijden kaneel er over (had ik niet)
Je verwarmt de olie met honing en gooi je over je spelt, havermout, noten mengsel en dan ff kneden tot crumble
Dan gooi je je crumble over de Appels en hup in de oven 25 min
En eten met magere kwark
Ik heb genoeg dus dat wordt vanmiddag ook weer
Maar ik twijfel of dit gezond is….is verrassend lekker zelfs dochter vind het lekker dus voor de weekend ga ik dit maken
Alleen goedkoop is het dus niet, en op doordeweekse dag maak ik het niet want ik begin elke dag om 06:00h
En warm is het lekkerst
tita schreef:Aight het gaat niet om calorieën het gaat om suikers en onverzadigde vetten.
Suiker …welke suiker dat beetje honing ……
Ik tel geen calorieën als ik dat moet gaan doen, ga ik dood van de honger
Jouw telling snap ik wel komt door de olijfolie maar dat is met de koolzaad olie en sojaboonolie de beste optie
Honing ga ik vervangen door Nicks product
Ik heb dit op als ontbijt en net als lunch dochter heeft ook wat op…. Maar ik heb alweer honger
Net als Sonja bakker hartstikke leuk en het werkt ook maar je moet je daar aan blijven houden.
Beste is dus je gehele eet gewoonte aan te passen waardoor je niet meer hoeft te lijnen
tita schreef:Aight het gaat niet om calorieën het gaat om suikers en onverzadigde vetten.
Suiker …welke suiker dat beetje honing ……
Ik tel geen calorieën als ik dat moet gaan doen, ga ik dood van de honger
Jouw telling snap ik wel komt door de olijfolie maar dat is met de koolzaad olie en sojaboonolie de beste optie
Honing ga ik vervangen door Nicks product
Ik heb dit op als ontbijt en net als lunch dochter heeft ook wat op…. Maar ik heb alweer honger
Net als Sonja bakker hartstikke leuk en het werkt ook maar je moet je daar aan blijven houden.
Beste is dus je gehele eet gewoonte aan te passen waardoor je niet meer hoeft te lijnen