Booster vaccinatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Re: Booster vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 16:44

Ik heb het vaak geprobeerd.
Morgen misschien weer
Geen 1x harderwijk gehad.
En ook geen zaterdag op de andere locaties.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 17:17

Ik heb ook een SMS gehad.
Als ik dan inlog kan ik geen afspraak maken omdat ik binnen de afgelopen 3 maanden positief getest ben.
Zet dan de mogelijkheid om een afspraak te maken eind januari open denk ik dan.... want dan zijn de 3 maanden voorbij

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 17:19

Berdien schreef:
Zijn er hier ook mensen die níet staan te springen om een booster? En wat zijn jullie verwachtingen, moeten we straks met een paar maanden wéér een prik omdat de vaccins dan zijn aangepast naar Omikron?

Ik sta er niet om te springen, maar ik de afspraak staat al wel. Ik sta namelijk nog veel minder te springen om ziek te worden. En als ik de prik de komende jaren meerdere keren moet halen ga ik dat ook doen.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 17:50

Linnie050 schreef:
Morgen misschien weer

Probeer het eens met 3844 als postcode. Maar Strekdam Harderwijk zit behoorlijk vol.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 18:09

Ik heb ook een SMS gehad maar de site geeft steeds error bij mij.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 18:38

Benzz schreef:
Berdien schreef:
Zijn er hier ook mensen die níet staan te springen om een booster? En wat zijn jullie verwachtingen, moeten we straks met een paar maanden wéér een prik omdat de vaccins dan zijn aangepast naar Omikron?

Ik sta er niet om te springen, maar ik de afspraak staat al wel. Ik sta namelijk nog veel minder te springen om ziek te worden. En als ik de prik de komende jaren meerdere keren moet halen ga ik dat ook doen.

Ik sta er ook niet om te springen, maar ik doe het voor de kinderen. Ze zullen toch naar zwemles moeten en ik wil met ze naar Monkeytown, Efteling, etc kunnen. En komende zomer ook gewoon op vakantie.

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 18:39

Linnie050 schreef:
Morgen misschien weer

of 3849: ik heb zondag een afspraak gemaakt, en kreeg opties in Harderwijk, Zeewolde en Amsterdam RAI :D en kon zaterdagavond al in Zeewolde terecht (H'wijk kreeg ik 7 januari voorgesteld).
En Zeewolde is vanuit Putten toch ook prima te doen? Net zo ver als H'wijk denk ik?

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 18:40

Liezel1 schreef:
[

Ik sta er ook niet om te springen, maar ik doe het voor de kinderen. Ze zullen toch naar zwemles moeten en ik wil met ze naar Monkeytown, Efteling, etc kunnen. En komende zomer ook gewoon op vakantie.

Precies! Ik wil in februari ook gewoon op wintersport :-)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 18:54

Benzz schreef:
Berdien schreef:

Ik heb ook getwijfeld of ik de boosters al meteen zou gaan halen of wachten tot tegen de 9 maanden na m’n laatste enting. Ik heb geen kinderen dus wat dat betreft hoef ik er geen rekening mee te houden.
In ons vakantieland geld vanaf 25-12 wel 2G+ voor de horeca, maar als je nog geen booster hebt volstaat een zelftest aan de deur.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 19:48

Liezel1 schreef:
Benzz schreef:

Snap ik en daarom sluit ik ook niet uit dat ik hem alsnog haal. Ben ook zeker niet anti vaccin. Het voelt op het moment gewoon niet goed. En aangezien alles toch op slot zit voel ik niet de haast om daarvoor de booster te halen.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 19:49

Ik belde de GGD ivm de sms. Had gedacht duurt vast lang enzo. Maar had meteen iemand aan de lijn en kon meteen komen voor de prik. Heb hem op 3/1 gezet ivm plannen vandaag. Maar was positief verrast.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 20:17

Nou, ik dacht me op te kunnen geven voor de booster via de huisartsen praktijk. Kreeg namelijk een mail dat 18+ kon opgeven (om 19.03). Om 19.10 probeerde ik een afspraak te plannen en waren en al geen plekken meer helaas. Dus toch nog wachten tot ik eindelijk kan plannen bij de GGD.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 20:19

Allebei mijn ouders hebben hem, mijn oma en tante ook. Hun hadden geen klachten, misschien zere spieren maar dat was het ook. Mijn oom had er wel pijnlijke rugklachten door gekregen, dat is volgens mij ook weer minder erg geworden of over.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 20:33

Bo_Y schreef:
Ik belde de GGD ivm de sms. Had gedacht duurt vast lang enzo. Maar had meteen iemand aan de lijn en kon meteen komen voor de prik. Heb hem op 3/1 gezet ivm plannen vandaag. Maar was positief verrast.

Welk nr heb je gebeld?
Ik wil een afspraak maken voor eind januari

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 20:37

Liezel1 schreef:
Bo_Y schreef:

Welk nr heb je gebeld?
Ik wil een afspraak maken voor eind januari

Het nummer uit de sms
0800-1533, je moet dan bellen met de telefoon die de sms heeft gehad ivm voorrang.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 20:40

Berdien schreef:

Ik sta niet te springen, maar het is een onderdeel van (het streven om) het laten uitdoven van de pandemie.

Uiteraard houdt dit in dat er buiten de EU nog heel erg veel geprikt moet worden - mogelijk heeft O-mikron 'lang liggen sudderen', sprak Marion Koopmans, in een land waar weinig gemonitord werd.

De komende drie, vier, vijf maanden zijn we beschermd tegen O-mikron, maar we gaan het hele alfabet nog wel een paar keer door....
(Covid-19 gaat ons niet meer verlaten.)

En hoe meer landen een hoge inentingsgraad hebben, hoe kleiner de kans op nieuwe virusvarianten.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 20:44

Ik heb ze net gesproken, ik kan half januari pas bellen voor een afspraak voor eind januari

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 10:13

Zo, boosters zitten er in. Gisteren gehad en behalve een gevoelige arm en korte nacht verder geen last van. Moderna gehad op basis van leeftijd 45 +.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 11:13

bigone schreef:
Heel eerlijk? Ik denk dat niemand om al die vaccinaties zit te springen. Maar ik heb ze gehaald en vanmiddag ook gewoon de booster. Voorkomt misschien niet dat je geïnfecteerd word maar wel voor een zeer groot gedeelte ziekenhuis opname of erger. En aangezien Corona nog steeds een soort Russische roulette is gaan al onze kinderen en de rest van de familie gewoon prikken.

Bij ons rijdt een anesthesist en bij haar ziekenhuis ligt de hele IC vol met ongevaccineerde 18st. Jong en oud . Meeste wel met overgewicht

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 11:20

Zit nu in mijn kwartiertje wachten.
Een pfeizzer rijker.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 11:37

*\o/* Gaat fijn zo

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 11:45

Man is 1e kerstdag al geweest (het was lekker rustig op de priklocatie, gelijk aan de beurt :D ) en ik mag morgen op een andere locatie maar ook vlak bij. Mijn vriendin, net zo oud als ik, is begin januari aan de beurt. Het loopt inderdaad goed :)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 11:46

Hier mogen alle 40+ morgen naar de inlooplocatie komen en volgende week donderdag alle inwoners van 18-40.
Iedereen heeft een brief ontvangen met de uitnodiging voor de booster.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 11:49

Dat gaat goed bij jullie Electra63.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 11:55

Ik zag het op Rijnmond Electra, goede zaak! Hier hebben de huisartsen vorige week de hele praktijk de gelegenheid geboden voor een booster, maar wij hadden onze afspraken al staan bij de GGD dus zijn er niet geweest.