Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Zijn er hier ook mensen die níet staan te springen om een booster? En wat zijn jullie verwachtingen, moeten we straks met een paar maanden wéér een prik omdat de vaccins dan zijn aangepast naar Omikron?
Benzz schreef:Berdien schreef:Zijn er hier ook mensen die níet staan te springen om een booster? En wat zijn jullie verwachtingen, moeten we straks met een paar maanden wéér een prik omdat de vaccins dan zijn aangepast naar Omikron?
Ik sta er niet om te springen, maar ik de afspraak staat al wel. Ik sta namelijk nog veel minder te springen om ziek te worden. En als ik de prik de komende jaren meerdere keren moet halen ga ik dat ook doen.
Linnie050 schreef:Ik heb het vaak geprobeerd.
Morgen misschien weer
Geen 1x harderwijk gehad.
En ook geen zaterdag op de andere locaties.
Benzz schreef:Berdien schreef:Zijn er hier ook mensen die níet staan te springen om een booster? En wat zijn jullie verwachtingen, moeten we straks met een paar maanden wéér een prik omdat de vaccins dan zijn aangepast naar Omikron?
Ik sta er niet om te springen, maar ik de afspraak staat al wel. Ik sta namelijk nog veel minder te springen om ziek te worden. En als ik de prik de komende jaren meerdere keren moet halen ga ik dat ook doen.
Liezel1 schreef:Benzz schreef:
Ik sta er ook niet om te springen, maar ik doe het voor de kinderen. Ze zullen toch naar zwemles moeten en ik wil met ze naar Monkeytown, Efteling, etc kunnen. En komende zomer ook gewoon op vakantie.
Liezel1 schreef:Bo_Y schreef:Ik belde de GGD ivm de sms. Had gedacht duurt vast lang enzo. Maar had meteen iemand aan de lijn en kon meteen komen voor de prik. Heb hem op 3/1 gezet ivm plannen vandaag. Maar was positief verrast.
Welk nr heb je gebeld?
Ik wil een afspraak maken voor eind januari
Berdien schreef:Zijn er hier ook mensen die níet staan te springen om een booster? En wat zijn jullie verwachtingen, moeten we straks met een paar maanden wéér een prik omdat de vaccins dan zijn aangepast naar Omikron?
bigone schreef:Heel eerlijk? Ik denk dat niemand om al die vaccinaties zit te springen. Maar ik heb ze gehaald en vanmiddag ook gewoon de booster. Voorkomt misschien niet dat je geïnfecteerd word maar wel voor een zeer groot gedeelte ziekenhuis opname of erger. En aangezien Corona nog steeds een soort Russische roulette is gaan al onze kinderen en de rest van de familie gewoon prikken.