Ik heb ook de test gehad dus ook mijn uitslag even opgezocht:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vivana schreef:Ik heb helaas even wat weggestreept gehad en het orgineel heb ik niet meer...
[ [url=m/jwb7Pm.jpg]Afbeelding[/url] ]
de regel die weg is stond dus; en je uitslag is positief... (shoot me) of niet?..
De dik gedrukte letters zeggen het toch.
Dan klopt daar toch geen reet van
vivana schreef:Ja leuk zo'n test,die er nu is....staat er gewoon op:je bent negatief getest. Dat betekent dat je NIET BESMET was met het coronavirus OP HET MOMENT VAN DE TEST.
Nu...leg mij maar eens uit wat een nut dit heeft,het is dus pure moment opname!
vivana schreef:Ja leuk zo'n test,die er nu is....staat er gewoon op:je bent negatief getest. Dat betekent dat je NIET BESMET was met het coronavirus OP HET MOMENT VAN DE TEST.
Nu...leg mij maar eens uit wat een nut dit heeft,het is dus pure moment opname!
vivana schreef:Magrathea schreef:Nee, echt, sorry, bij covid (én elke andere ziektetest, zoals SOAs) is het zo dat een positieve uitslag betekent dat de ziekte is vastgesteld. Als jouw vriendin bij een positieve test gewoon naar buiten is geweest had ze dat inderdaad niet moeten doen.
Ik heb helaas even wat weggestreept gehad en het orgineel heb ik niet meer...
[ [url=m/jwb7Pm.jpg]Afbeelding[/url] ]
de regel die weg is stond dus; en je uitslag is positief... (shoot me) of niet?..
De dik gedrukte letters zeggen het toch.
Dan klopt daar toch geen reet van
Shadow0 schreef:Kan iemand trouwens bedenken waarom die andere regel is weggestreept? Het deel met 'in de situaties die hieronder staan'? Waarom zou je dat blurren?
vivana schreef:Dat is dus NIET zo.
Anders had een vriendin van mij echter niet meer buiten mogen komen 14dagenEn dus niet op haar werk mogen verschijnen. Ik geloof dat niet iedereen het begrijpt...
Posietief getest wil zeggen NIET BESMET
@Penotti; ik wil ook alleen maar aangeven dat de dodentallen dus niet alle fair zijn,het is gemakkleijk om er Covid op te zetten en vooral nu want daar draaid het nu om.
nynke55 schreef:Dat kun je doen. Of je kunt gewoon zeggen: ik heb me vergist. Kan gebeuren, is niet erg.
verootjoo schreef:Wat vooral niet begrijp; als je zoiets simpels en basaals als negatief/positief in de medische wereld niet kent, hoe kan je dan denken dat je het hele covid gebeuren goed kan beredeneren
Dit is echt een geval van onbewust zeer onbekwaam en ernstige overschatting van de eigen intellectuele capaciteit![]()
Gevaar alleen is dat zulke types altijd het hoogst van de toren blazen en er allerlei mensen met hetzelfde probleem achteraan wandelen