Mijn heup.... De ander is iets minder intens en van linker schouder tot tussen mijn borsten zit ook een streep. Een gordel die goed zijn best gedaan heeft. En her en der nog wat andere bulten en builen.
Ik ben hier dus best oke uit gestapt nadat er een bezorgdienst voor langs kwam waar hij geen voorrang had en het dus echt niet paste.
Spoiler:
Konstantine
Geplaatst: 19-06-25 17:14
Die ligt goed in de kreukels! Gelukkig reed je geen klein boodschappenkarretje en had je je gordel aan. Heb je geen last van je rug of nek?
Ik ging er met ongeveer 70 op, hij kwam stapvoets voorlangs. Draaide zo op, en er was geen remmen aan.
Airbags zijn niet zacht kan ik uit ervaring vertellen.
Alles waar de gordel ingegrepen heeft is paars, bult op mijn scheen, dikke enkel (denk langs het pedaal geschoten in de klap), voorhoofd gevoelig, neus dik. En overal spierpijn, schouders en onder aan mn nek/boven aan m'n rug vooral. Nieuw bril (zie 2 maanden terug in dit topic) kon gelukkig gerepareerd worden.
Vanacht lag ik echt een paar keer compleet vast van ellende.
Had de hond naast me zitten, zoals bijna altijd, die is wel geschrokken, maar lichamelijk fit gelukkig.
Ben echt heel blij met mijn auto, wil er graag weer zo eentje .
Die auto is wel heel erg toegetakeld om aan 70 ergens op te klappen.
8 jaar geleden exact hetzelfde type ongeluk meegemaakt aan exact dezelfde snelheid, maar mijn auto was veel minder in de kreukels. Airbags waren zelfs niet afgegaan omdat de neus amper ingekreukeld was. Chassis was uiteraard wel Total loss natuurlijk.
Ik zou dus toch nog eens goed nadenken over dezelfde wagen terug willen...
Ik was veel minder gehavend dan jou trouwens ook. Veel beterschap met je kwetsuren!
Little_Gift
Geplaatst: 19-06-25 18:36
Ipsilonka schreef:
Ik heb nog best veel pijn. Maar Ciska, dat is een klapper geweest. Wat een schrik
Ook voor jou heel veel beterschap gewenst, moet een vreselijke ervaring geweest zijn. Denk je dat je er angst aan over zult houden voor de kar?
Pfoeh... Wat een schrik Dennis! Beterschap En praat er gerust met anderen over, ook als je straks weer achter het stuur stapt. Want dit gaat je niet in de koude kleren zitten
Hier, bijna een jaar terug, ook een auto-ongeluk gehad. Die airbags zijn gek om te ervaren hè?
Al vinden wij je blauwe-plek-foto natuurlijk wel top!
Jeetje dat is een beste klap geweest Dennis! Beterschap en succes met je herstel.
Dennis
Geplaatst: 19-06-25 20:13
Dat kreukelen van je auto schijnt juist goed te zijn dat je zelf minder kreukel. Ik ben echt alleen maar blauw en beurs van de impact van de gordel, airbag en voeten die langs de pedalen gegaan zijn, wat dus niet heel gek is. Van 70 in 1x naar stil is echt wel serieus. Als je samen met de tegenpartij nog door schuif heb je minder kracht op je lijf. Ik ging er zonder te kunnen remmen in 1x op.
Inmiddels ben ik al weer 2 dagen zelf onderweg met de auto, heb er geen last van, zowel als bijrijder als chauffeur niet. Hond die mee was heeft er meer stress van, echt zo sneu.
Die airbags zijn idd wel raar, en minder zacht dan dat je hoop dat een zak lucht is . En die rare geur die er uit komt. Was ff de weg kwijt, niet wetende of mijn auto de weg over gevlogen was, voor en zij airbags waren gegaan, dus zag eerst ook ff niets.