Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bespierd. Klik. Ze is ook nog eens grappig en een leuk persoon haha.
(zit in: zongedroogde tomaten, cashew noten, knoflook, olijfolie, peper, zout, basilicum, chili peper olie want vond het wat flauw). Heb nu nog een bak over, heb dat in de koelkast kan ik het morgen op brood doen.
Heb net dus pasta gegeten en heb nu geen idee wat ik vanavond wil eten. Niet iets "koud" want dat vind ik niet lekker. Heb best wel zin in wraps/burrito's maar die vind ik vooral lekker door de creme fraîche. Nou probeer ik dat vegan te vinden. Maar geloof dat die vervangers allemaal knalvol soya zitten.

Zaterdag ook weer naar de kapper. Dus dan voel ik me ook vanzelf weer meer mezelf!

)
)
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik er waarschijnlijk makkelijk twee achter elkaar weg zou harken en dan lig ik daarna weer in bed te huilen omdat ik buikpijn heb en 1200 kcal aan koek heb gegeten. No thanks
Dilan93 schreef:Dit is mijn laagjesontbijt
[ [url=m/uMeU40.jpg]Afbeelding[/url] ]
Veulentjes blijven zo leuk, op stal zijn inmiddels ook drie geboren en het blijft elk jaar fantastisch. 

Ik zet het dan gerust in de koelkast en bestel dan alsnog. Ik moet er ook gewoon mee kappen want het kost me veel te veel geld dat ik niet heb en het stimuleert ongezond eten terwijl ik me veel beter voel als ik gezond eet. Ik heb nu door mijn huis wat briefjes opgehangen en mijn eetritme iets aangepast zodat ik wat vaker eet.
.
.

Nu kan ik het echt niet aan om een hele week bij te lezen dus de laatste 2 pagina's zullen moeten volstaan.

Snap dat je niet zover teug gaat bijlezen en reageren.
Je lijstje is inderdaad hartstikke netjes geworden! Fijn van de eerste kilo, ondanks dat het misschien vocht is, is het toch fijn om weer een vliegende start te maken.
Ik moet zeggen dat ik ze ook niet te groot maak en zorg dat ze langzaam garen, misschien dat daar nog winst te behalen valt?
Als je zo'n eind gefietst hebt kan een bbq weinig kwaad denk ik! Dat lijkt me echt een groot voordeel van een racefiets (ik twijfel ondertussen nog steeds of ik er een aan zal schaffen..). Als je de halve zalmmoot hebt genomen denk ik dat je kcal wel accuraat zijn hoor! Zalm is rijk aan kcal, maar gelukkig geen 700 per 150 gram 
Super fijn gevoel is dat! Zo zie je maar dat je lichaam toch echt wel positief aan het veranderen is!
Mijn doel is niet langer afvallen, dus het heeft geen nut en leidt me blijkbaar alleen maar af (en leidt me in de verkeerde richting). Ik ben ook wel getriggerd door Marlinderooz, door de opmerking dat ik er met 5kg zwaarder misschien voor het oog wel slanker uitzie. Want heel eerlijk, als ik foto's van vorige zomer terugzie (met 5+ kilo), vond ik mezelf eigenlijk ook heel mooi daar!
Ik ben helemaal gemotiveerd, dus eens zien hoe dat voor me werkt.

Oeps. Vandaag weer een betere dag (hoop ik haha). Heb nu ook nog totaal geen honger dus wie weet sla ik ontbijt wel over.
heb je foto's zodat je straks kunt vergelijken?
Chips is ook gewoon té verleidelijk soms

. Ach, zo lang het niet te vaak is is het niet zo erg. 
. Thuis zijn is hier ook een trigger om meer te eten, helaas ben ik de afgelopen maanden alleen maar thuis geweest.
. Fijne lijstjes wel! Ik ben gek op vis! Een keer een dagje iets minder eten is niet zo erg. Ik bekijk mijn calorieën vaak per week.
.
.Twilight1 schreef:Hallo, ik heb een stukje meegelezen en was benieuwd of ik ook mee mag praten hier?!
Ik ben al 3 jaar bezig met een manier te vinden van afvallen die ik kan volhouden.
Ik ben nu net 2 maanden bezig met personal body plan en nu 3kg afgevallen.
Welkom