Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goldie schreef:Hoe was je interne traject Leandra?
Firefly289 schreef:Alleen dan nu een vraag aan jullie. Ik merk dat ik nu echt even flink last heb van mijn lichaam. Ik slaap veel, voel me op momenten niet lekker, wat zwak.. Mijn lichaam voelt ook gewoon moe.
Opzich wel verwacht, maar ik vroeg me af of jullie dit herkennen en zo ja hoelang dit bij jullie heeft geduurd?
Celebi schreef:Ik merk wel dat het nog steeds wat littekens heeft achtergelaten qua snel overprikkeld zijn, mijn concentratie is niet meer wat het geweest was en ben nog steeds vrij gevoelig voor stress (maar dat was ik sowieso al en het is dan ook niet gek dat mijn werk me over het randje geduwd heeft). Of ik echt helemaal 100% uit de burnout ben vraag ik me natuurlijk ook af..
Moirin schreef:Dat is inderdaad veel GekOpFjorden. Heb je contact met de bedrijfsarts? Kun je daarmee misschien afspraken maken over de hoeveelheid contact met je werkgever? En heb je al met de huisarts gesproken over bijvoorbeeld een afspraak bij de praktijkondersteuner?
Celebi schreef:Oef als ik jullie verhalen lees vind ik het zo spannend om nu te gaan starten bij m'n nieuwe baan. Het kan super goed gaan nu de nare omstandigheden achter me kan laten, maar het stemmetje in mijn achterhoofd maakt me ook bang voor als het weer teveel wordt allemaal.