Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ja, ik neem hem donderdag mee. Ik vind hem zeker prettig voor de langere stukken. Prettiger dan de ruck. Seltje schreef:Ik ga hier even meevolgen, zwanger van de eerste, en heb nog alle tijd van de wereld, maar mij lijkt dragen zoveel fijner dan altijd maar die maxicosy of buggy.
en ik vind het vooral fijn dat ik het allebei heb, zeker toen het zo bizar warm was.
Maar ik wissel vooral af. Idd met die hitte is dragen echt niks. Seltje schreef:Ik ga hier even meevolgen, zwanger van de eerste, en heb nog alle tijd van de wereld, maar mij lijkt dragen zoveel fijner dan altijd maar die maxicosy of buggy.
Tink89 schreef:Ik ken het ook ja.
En de maxi cosi kan ook prima in het karretje in de winkel enzo. Best heel handig dan, zeker met een base eronder. Beter dan knopen in de stromende regen op een parkeerterrein.

geschikt vanaf newborn tot en met rugdragen. Na de bevalling zijn mijn hersenen echt pap dus dit is wel zo makkelijk voor nu... 
Ondanks al 2 consulten bij verschillende consulenten. Dus heb me er voor nu maar even bij neergelegd. Kraamdementie ipv zwangerschapsdementie.. Dani schreef:Ik ga voor een draagzak! Verschillende gepast en de Emeibaby, half-buckle en custom full-buckle zaten alledrie fijn. Dus ik ga kijken of het lukt één van mijn doeken te ruilen. En dan ga ik even in een hoekje huilen omdat Oscar m'n handigste ruildoek is dus die zal wel weggaan.
_Siri schreef:Dani schreef:Ik ga voor een draagzak! Verschillende gepast en de Emeibaby, half-buckle en custom full-buckle zaten alledrie fijn. Dus ik ga kijken of het lukt één van mijn doeken te ruilen. En dan ga ik even in een hoekje huilen omdat Oscar m'n handigste ruildoek is dus die zal wel weggaan.
Nooooh Oscar! Zo zonde!
Kun je daar geen drager van laten maken?