[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 21:49

Ik ga morgen mn makeup maar eens uitstallen :')

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 21:55

Jans schreef:
Ik ga morgen mn makeup maar eens uitstallen :')

En dan een foto? :D
Jullie hebben dacht ik al eens een ronde met stashfoto's gedaan toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 21:57

Oei, denk met vernieuwde stashfoto's dat ik heel jaloers ga worden op iedereen hier. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 21:58

Mijn stash is nog wel wat gegroeid sinds de vorige ronde _O- vooral in lipsticks

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:02

Hahha stashfoto..... Oei moet bij mij in gedeeltes. Ik ga me echt schamen dan. Pfffff

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:02

Jaa leuk iedereen heeft zoveel gekocht ondertussen!

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:04

Ik ben ook lid van beautybox. Deze maand weer allemaal leuke make upjes gehad van merken waar ik nog nooit van heb gehoord. Dan gaat het ook hard haha.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:24

mijn mini stash is budget budget :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:28

Mijn stash is ook gegroeid maar er zijn ook genoeg paletten die ik totaal niet meer gebruik. Eigenlijk zou ik ze weg moeten doen maar dan ziet de verzameling er een beetje magertjes uit. O:)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:36

Elke en Shizzel :* niet zo lastig hoor Elke, over een uur is alle makeup er af en is het totaal plaatje weer een heel stuk minder mooi :o

Oh eindelijk Friemel en dan kan het nog uithouden om de volgende dag pas te proberen _/-\o_ en die verpakking is inderdaad niet echt mooi nee, dacht dat het een deurstopper was :')

Haha ja zo herkenbaar. Gezamenlijke rekening en een vriendje die op het geld zit is ook niet zo handig. Gelukkig mocht ik wat vakantiegeld in makeup investeren dus hoef ik me niet zo rot te voelen :P

Oh ik wil van iedereen stashes zien!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:41

Ik heb echt een belachelijke liquid stash maar eerlijk is eerlijk ik gebruik al m'n make-up ook echt :j

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:15

Ik heb dat dus ook. Ik kom echt om in de paletten maar om eerlijk te zijn ik heb ook echt elke dag wat anders op. Soms heb ik weleens een paar dagen hetzelfde omdat het me bevalt. Maar meestal sta ik op dan denk ik, Hoe is mijn bui en wat ga ik doen. En daar pas ik dan mijn make up op aan ofzo.
Dit is in ieder geval mijn stash kast, voor elke laatje een ander onderdeel. Onderdelen zijn: wenkbrauwen, eyeliners/glitters, mascara's, lipstick, lipgloss/lippenbalsem, foundation/poeders, blush (Jep serieus een grote la met alleen maar blushes), bronzers/highlighters/primers en oogschaduw. De oogschaduw la moet ik iets op gaan bedenken want die kan dus niet meer dicht na het vice xx....

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:24

Wat een schattig kast :D 1e was ik dacht was: Belle en het Beest

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:24

Nee? Die hele kast zit vol met alleen maar make-up? Wow... Zal wel voor honderden euro's aan waarde inzitten dan.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:29

Hahaha ja dat zegt iedereen altijd inderdaad velvet.
Maar het is een antiek Frans kastje uit 1850 ofzo. En hij is lekker groot. Zo'n 1.70m hoog ofzo. Lades zijn ook heel breed en diep. Ideaal!

Enne niet voor honderden maar duizenden..... Aangezien bijna alles high end is. Sorry ik ben echt erg....

Ik heb ook een kamertje echt helemaal ingericht voor mijn make upjes. Ik heb een mooie kaptafel in dezelfde stijl en spiegel, babyroze muren, kroonluchter. Mijn man heeft mooie spotjes in het plafond gemaakt zodat ik perfect helder licht heb. Ik vraag ook altijd als ik iemand op moet maken om naar me toe te komen. Heb echt superfijn licht.
Laatst bijgewerkt door Sharmila op 27-05-16 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:32

Jeetje :P

Als ik mijn stash op de foto zet, veel budget met hier en daar wat high end ertussen, maar dat is het dan ook.. Ik vind make-up wel leuk, maar ik vind het ook zonde van het geld soms. Dat kan ik voor veel betere dingen gebruiken. Maar goed, als je het kan missen, waarom niet. Ieder zijn eigen hobby's en voorkeuren. Eén geeft het uit aan een dierenhobby, uitgaan, kleding etc of dus make-up.

Gebruik je ook wel alles eens een keer of ligt er ook veel in die je eigenlijk niet gebruikt?

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:35

Bepaalde dingen gebruik ik misschien 1 keer per maand ofzo. Ik heb bijvoorbeeld blauwe oogpotloden van Estee lauder.... Doe er niks mee. Maar ja laat ze maar liggen je weet nooit. Ook een bronzer van Clarins. Ik vind hem te slecht gepigmenteerd. Maar het doosje is zoooooo mooi en sjiek. Laat ik hem toch maar liggen. Doe ik ook niks mee. Maar eigenlijk niet veel.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:41

Maar ik ben met alles zo hoor. Mijn paarden hebben een op maat gemaakt Arno Brand zadel. Heb 40 dekjes ofzo. Mijn keuken ook. Oven met stoom erin. Alles erop en eraan, mooi fornuis met wokbrander. Koken is ook een grote hobby van me. En ik heb mijn halve tuin omgebouwd tot moestuin, andere hobby. Als ik een interesse heb dan ga ik ervoor. Tot het naadje....ook op mijn werk. Binnenkort een opleiding doen in Amerika om revalidaties te kunnen doen bij honden en katten.

Maar ja make up en mensen opmaken zie ik echt wel als een serieuze hobby hoor. Want ik ben niet een type die zonder make de deur niet uit durft ofzo. Ik ga gerust met haar recht overeind en onesie de straat op. En dag daarna met stiletto pumps en leuk jurkje. Ligt echt aan mijn bui.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:06

Sharmila, wat een prachtige kast. <3 En wat een hemeltje heb je daar vol make up zitten zeg! En wat jij zegt herken ik zo, of je stort je er helemaal in of totaal niet, haha!

Eline, budget of niet is helemaal niets verkeerd mee toch! :) Zolang het maar werkt! Mijn primer komt gewoon heerlijk van Catrice en genoeg van Essence dat ook in mijn kamer verstopt ligt. :))

Make up is voor mij echt een passie en grote liefde dus daar geef ik dan liever veel geld aan uit dan bijvoorbeeld uitgaan of vakanties. :) Zal morgen eens kijken als ik het niet vergeet of ik m'n stash op de foto zal zetten maar daar zal ook wel voor honderden euro's liggen...... zo heerlijk confronterend. :') _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:22

Herkenbaar sharmila :=
Mooie looks weer!

Ik had vandaag n bruiloft dus rustig gehouden;
Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:24

Mooie look Suus!

En wauwie wat een mooie kast Sharmila, met ongetwijfeld net zo'n mooie inhoud.

Door jullie twijfel ik nu ook de Legendary Lashes te bestellen :=

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:26

Mooi Suus!

Friemel nog niet eens gereageerd op je wenkbrauwen maar mooi geworden zeg!

:') :')
MAC LIPSTICK PIEASE ME SALE=SALE
€ 5,00
http://link.marktplaats.nl/m1053204511

Blijft volgens verkoper wel 24 uur zitten

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:28

Sure..... en ze heeft ook de naam van de lipstick ook niet helemaal goed gelezen geloof ik.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:30

Kaygee briljant weer _O- lekker van alie gekocht _O-

Suus wat zie je er mooi uit zo met je haar los enzo <3 en ik hou ervan zo zonder eyeliner!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:39

Suus wat ben je een knapperd <3