Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) het voelt gewoon goed allemaal. Vanavond ga ik hard mijn best doen om rustig te lopen 

Echt leuk. We hebben door het bos - deels zachtere ondergrond want weinig regen en deels over het fietspad - en over de weg gelopen. Ben zeer tevreden over mijn tempo, want ondanks ontspannen inzet toch 9 km per uur gelopen! Tuurlijk ga ik mezelf op een gegeven moment toch wat meer pushen. Misschien moet ik mijn advies aan anderen zelf ook iets meer ter harte nemen...
gevolg flink spierpijn

Nette tijd gelopen!
Maar snap dat het inspannend is hoor!
)

)
Daan_O schreef:Djilna wauw dat trailruns zulke afstanden hebben, 100km is toch niet te doen?!
Zijn er net weer een paar geweest, oa in de USA. 160km heb ik met mijn paard 4x gedaan nu en kan me ook moeilijk voorstellen dat ik dat op mijn eigen 2 benen zou kunnen volbrengen. Maar ik zie er bijna een uitdaging in
Maar dat is dan echt een héél lang traject nog aangezien ik nu op 10% daarvan zit
Te ver weg nog dus we werken nu eerst maar naar de 20km toe 
Citaat:Ik heb gisteravond rustig aan gedaan! Ben op de mountainbike gestapt om in het bos te lopen. Totaal 10km gefietst, stevig doorgetrapt. Ik had mijn telefoon niet bij me dus weet niet wat de afstand en tijd was maar ik heb ook niet echt veel gedaan. Wandelen en hardlopen afgewisseld, gewoon beetje door het bos gelopen eigenlijk. Vandaag geen tijd, morgenavond mag ik weer