Daan_O schreef:Djilna wauw dat trailruns zulke afstanden hebben, 100km is toch niet te doen?!
Ook 160km ultra's dus hè
Zijn er net weer een paar geweest, oa in de USA. 160km heb ik met mijn paard 4x gedaan nu en kan me ook moeilijk voorstellen dat ik dat op mijn eigen 2 benen zou kunnen volbrengen. Maar ik zie er bijna een uitdaging in
Maar dat is dan echt een héél lang traject nog aangezien ik nu op 10% daarvan zit
Te ver weg nog dus we werken nu eerst maar naar de 20km toe 
Citaat:
Ik heb gisteravond rustig aan gedaan! Ben op de mountainbike gestapt om in het bos te lopen. Totaal 10km gefietst, stevig doorgetrapt. Ik had mijn telefoon niet bij me dus weet niet wat de afstand en tijd was maar ik heb ook niet echt veel gedaan. Wandelen en hardlopen afgewisseld, gewoon beetje door het bos gelopen eigenlijk. Vandaag geen tijd, morgenavond mag ik weer

Klinkt goed! Lekker afwisseling voor de spieren 
@Dieuwke, dan ga je inderdaad te hard. Begin een stukje langzamer en pas als je merkt dat je ademhaling goed blijft gaan kun je van daaruit langzaam meer tempo gaan maken. Zodra het moeilijk gaat weer een stapje terug.
Lekker bezig mensen! Nu ik even pas op de plaats moet maken ivm ziek is dta best frustrerend. Mara des te sneller ben ik beter en kan ik ook weer hardlopen.