Maanoogje schreef:Ik geloof dat piercings rond je buik ook een gevoelige plek zijn voor eventueel uitgroeien, aangezien je lichaam de plek met zoveel organen graag beschermt. Ik ken al iemand die dat met een enkele navelpiercing had gehad, en iemand wiens navelpiercing op school aan een tafel bleef hangen en stuk was. Na een aantal uren gedwongen zonder piercing gelopen te hebben was haar lichaam al begonnen met het gat te dichten zegmaar, en ging er geen nieuwe meer door. Dat risico is er helaas geloof ik bij elke piercing behalve earlobe, daarvan heb ik alleen van mijn moeder het voorbeeld dat ze er jaren geleden een uit heeft gehaald toen hij echt pijn deed, en dat gaatje was zo dicht. Maar dat was wel via de oude methode, ik geloof dat het risico nu helemaal extreem klein is geworden.
Aiii klinkt super pijnlijk.. Ik had het met mijn tongpiercing in het begin, ik wisselde hem voor het eerst en kreeg hem er niet snel genoeg in en dat was 2 minuten en toen had ik al een vliesje voor het gaatje. Maar wel erdoorheen geprikt