Ja als ik met DnT naar de Mac store ga lig je in een deuk, wat bij DnT echt knalrood is is bij mij rood oranje, ik kan Chili hebben en bij haar stond ie wat gek, ik kan Diva echt totaal niet hebben en die staat haar weer fantastisch. Super grappig hoe erg dat verschilt
Als je zo'n mooie, glanzende dikeprode lak wilt, moet je echt Essie Skirting the issue proberen Verder is OPI Malaga Wine heel gaaf en als je nog dieper rood wilt, is Sinful Colors Rich in Heart prachtig (en maar €1.99).
Ik vind ze alle 3 echt super gaaf Friem, maar ik gok dat ze me alle 3 voor geen meter staan. Kan die lichte kleuren gewoon niet hebben. Wat bij een ander een hele heftige kleur is, is voor mij een nude
Had ik ook niet Eight, ik heb gewoon iedereen gedwongen
Helemaal waar eenitraM, maar ik moet zeggen dat ik Catrice echt bagger vind. Formule is wel beter geworden, maar nog steeds niet goed en de kwastjes zijn afschuwelijk... Zou ik echt voor Essence gaan!
Ik kan heel goed kiezen hoor! (maar mijn keuze is wel vaak allemaal!)
Hebben jullie die pro palettes van Nars gezien? Wel duur, maar ik ga er wel eentje samenstellen denk ik.
Niniane
Geplaatst: 10-10-15 20:09
Het effect van die tinted moisturizer van Laura Mercier is echt heel mooi maar voor die prijs zou ik 'em niet snel meenemen. Weet niet of jullie dat ook hebben, maar bij zulke producten (ook BB en CC crèmes) krijg ik een vies, plakkerig gevoel.
evelienn28
Geplaatst: 10-10-15 20:10
Hoihoi dacht laat ik ook eens een foto van mijn make up posten dit was mijn simpele look voor vandaag
Ik draag hier trouwens de even skin tone van catrice, moet zeggen dat ie nog best goed is, alleen ze hadden geen testers dus heb op de gok mee genomen maar is eigenlijk net iets te licht.. Zijn er al meer die deze foundation hebben geprobeerd?