Dat (hoe graag ik ook zou willen) gaat niet gebeuren. Dan moet ik eerst 2/3 uur zonder problemen gewoon op een stoel kunnen zitten. Ik eet nu samen met vriend lief aan tafel, dat gaat goed. Maar zodra eten op is, moet ik toch wel weer even plat.
Dat wil ik wel gaan uitbreiden. Denk dat ik binnenkort weer eens papier en potlood uit t stof ga vissen. Kijken of ik nog kan tekenen...
Op die manier t overeind zijn verder uit gaan breiden.
Narcose kan inderdaad best een impact op je lijf hebben, merk ik nu ook wel. Heel snel moe (en dan ook soms echt uit t niets en gewoon pardoes in slaap vallen bijvoorbeeld). Hoop dat t niet blijvend is, maar dat t tijd nodig heeft. Kan nu ook wel alles op de narcose gooien, maar da's niet eerlijk denk ik zo hihi. De tijd zal t leren.

Narcose heb je vaak niet veel keuze in, meestal wordt t zonder niet beter zeg maar... Waar heeft je man nog veel last van? 16 keer is ook ongelooflijk veel. Stiekem hoop ik dat t hierbij blijft voor mij (of Nouja nog één keer, voor die blinde darm...). Dat t dan echt klaar is.

Ik heb weer hele leuke boekjes en kaartje gekregen! Zo kom ik mijn bed nooit meer uit.

Ondanks de pijn, voel ik me nu echt een stuk beter/fijner. Heb weer zin in om verder te gaan, plannen te maken en dingen te ondernemen. Ondanks dat ik weet dat ik heel voorzichtig moet zijn én dat ook echt ga doen.
Dat was de laatste dagen echt bijna helemaal weg (of eigenlijk gewoon helemaal) en zo zit ik helemaal niet elkaar.