Precies, ik ging vandaag wandelen en dacht een klein rondje te maken. Maar ineens kon ik de blauwe (wegwijs)bordjes niet meer vinden en door de sneeuw zie je ook niet echt hoe het pad loopt. Werd het ineens een stuk langer als gepland. Hond vond het niet erg,die was lekker door het bos aan het sjezen
Anoniem
Geplaatst: 06-12-19 19:33
Welkom Ntlie!
Wat een mooi uitzicht, Noordje!
Haha, pony is not amused, wandelen in de regen
lizard
Geplaatst: 07-12-19 16:40
Zojuist even gewandeld op de Lemelerberg. Triest weertje.
Wij zijn ondanks het slechte weer lekker naar de Drunense Duinen gereden en hadden geluk, want het stopte met regenen toen we aankwamen dus we hadden een heerlijke, droge wandeling. En bijkomend voordeel; het was doodstil want de gemiddelde mense heeft helemaal geen zin om te wandelen met dit weer
Dat ziet er geweldig uit daar Goof! En idd voordeel dat de meeste mensen niet echt heel actief zijn met regenweer
Hier sneeuwt het al de hele dag. Maar eens kijken waar we morgen gaan wandelen.
lizard
Geplaatst: 08-12-19 17:42
Hier regende het vanmorgen. Dus dacht ik,waar is het droog? Toen maar naar Münster (D) gereden,want daar is nu een expositie over de engelse schilder William Turner. Leuke dingen gezien. Toen nog even naar de kerstmarkt gelopen. Maar dat is dus niets voor mij. Toen weer vrolijk naar de auto gewandeld.
Ja, dit is niet eens fotoshop, maar gewoon puur natuur. Ik wilde een foto maken van het bordje maar zag hij thuis komst pas dat daar niets van te zien was.
Goof
Geplaatst: 08-12-19 18:25
Ik heb een Garmin vivo active horloge met gps en die registreert mijn wandelingen. Dus die kan ik op mijn mobiel terug zien in de app. Altijd leuk om bij te houden.