[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 17:50

Mm getver wat vervelend!
Het ziet eruit alsof je het eindje er helemaal aan het eind hebt gesloten (als je begrijpt wat ik bedoel haha)

Ik zou niet weten wat je zou moeten doen hierbij..

Och ik heb zoooo veel zin piercings zetten <3

Morgen ben ik weer in Antwerpen, heb ik mijn helix gezet, maar ik denk niet dat ik morgen veel tijd heb om een piercing te laten zetten haha

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 17:55

sterreke98 schreef:
Mm getver wat vervelend!
Het ziet eruit alsof je het eindje er helemaal aan het eind hebt gesloten (als je begrijpt wat ik bedoel haha)

Ik zou niet weten wat je zou moeten doen hierbij..

Och ik heb zoooo veel zin piercings zetten <3

Morgen ben ik weer in Antwerpen, heb ik mijn helix gezet, maar ik denk niet dat ik morgen veel tijd heb om een piercing te laten zetten haha

haha ik snap wat je bedoeld, dat komt door het model van de oorbel.. het achterkantje is nogsteeds kwijt, het is voor ons een raadsel of hij er in zit of niet. de oorbel draaien lukt wel.. ik hoop op een wonder, maar voorlopig loop ik met een vreemd uitstekende oorbel haha.

waar wil je nog een piercing laten zetten?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 18:14

Als je met sterilon er op drupt dan?
Misschien helpt dat iets met je ontsteking. Prikt waarschijnlijk enorm, als het maar helpt :P

Ik zou graag nog een conch willen, een industrial en een smiley. Misschien, heeeel misschien een outer conch. Maar dat zien we dan wel weer haha.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 18:18

Ik wil ook graag een conch, maar het lijkt me ontzettend vervelend met oortjes in! Smiley is ook ontzetten gaaf!

Maar eerst maar eens even mijn helix laten genezen (ga denk ik maar eens sterilon kopen, zit een vochtbultje bij)

Hoe lang duurt het ongeveer tot je gaatjes zijn dichtgegroeid? Oorbellen zijn er nu een week uit. Ik denk dat als ik ze laat piercen, gelijk voor 4 gaatjes ga :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 18:25

Mijn oorbel gaatjes waren nooit dichtgegroeid hahaha. Heb ze nu zelfs groter, 8 mm namelijk <<). Gaat waarschijnlijk naar de 10mm haha.

Van oortjes geen last, draag een koptelefoon. Zou me wel kunnen voorstellen dat dat wat lastiger is. Wen je vast wel aan denk ik. Zeker als je m per se wil haha

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 18:35

Doet me denken aan dat filmpje van dat meisje dat haar gaatjes aan het aan het stretchen was en dat haar oorlel toen knapte :') Lijkt me maar pijnlijk, je oren stretchen :=

Maar als ik een conch zou nemen, zou het vuil van mijn oortjes er niet voor zorgen dat 'ie ontstoken raakt?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 18:43

Ik heb in mijn rechteroor een conch en een tragus en kan gewoon nog oortjes zonder ergens last van te hebben :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:45

Zou wel te snel gebeurt zijn dan hahaha. Ik mag toch hopen dat je oorlel niet knapt. :=

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:53

Getverrrr een knappende oor.

Ik heb vanmiddag een nieuwe tongpiercing gehaald. Van 14 mm naar 12 of 10. Ik weet het niet eens precies. Ben er blij mee en erg fijn dat hij wat korter is.Afbeelding

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:00

Die is leuk!
Ik besloten dat als ik mijn loon binnen heb, er wat van opzij heb gezet ivm 2 instructie weken in de zomer haha.

Dan ga ik een conch of iets zetten <<)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:28

Normaal kostte hij 12 euro en nu maar 6 omdat t een aanbieding was. Mooie deal.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:31

Dat is idd erg leuk :D
Zo heb ik ook plugs gehaald :)
Waren eerst 7? euro nu 4 euro voor een paar.
Deze trouwens;Afbeelding
Is een zeepaardje <3

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:51

Staan errug leuk!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 21:20

Hihi bedankt!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 18:15

jaja er zit beweging in! terugduwen gaat nu goed zonder pijn, hij kan er niet meer helemaal doorheen want de achterkant is al dichtgegroeid.. maar toch op een bepaald punt blijft hij vast hangen. vanavond maar weer weken en dan nog een poging wagen.. hebben jullie nog meer tips behalve naar de HA ? het doet geen pijn meer (tenzij je er aan trekt) en t ziet er ook niet vies meer uit, geen bloed of andere viezigheid, alleen de oorbel zit nogsteeds vast :+ als ik er aan ga pielen komt er wel viezigheid uit, maar bloeden doet het niet meer gelukkig.. maarja, loop nu wel met een oorbel die er half uitsteekt :=

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 18:38

Als het vanavond nog niet lukt zou ik toch echt naar de HA gaan, zoals al vaker is gezegd krijg je dan
vaak ook nog een AB kuur mee naar huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:01

Waarom ga je idd niet gewoon naarde HA?

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 21:45

_Dominique schreef:

omdat ik al bijna van mn stokje ging toen mn pa er aan zat. laat staan als die man gewoon door gaat met trekken terwijl ik 6 keer auw stop roep.. plus, eigenlijk ben ik niet zo'n scheiterd, maar in dit geval ben ik gewoon echt bang.. weet namelijk nu al hoe zeer het gaat doen :=

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 21:46

Huisarts heeft verdoving. Voel je niks van ;)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 21:52

En als jij stop zegt stoppen ze doorgaans ook gewoon. :j
Hoe is het nu?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 21:55

Dan moet je maar met dat ding in je oor blijven zitten. :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 21:59

donjalover13 schreef:
_Dominique schreef:

omdat ik al bijna van mn stokje ging toen mn pa er aan zat. laat staan als die man gewoon door gaat met trekken terwijl ik 6 keer auw stop roep.. plus, eigenlijk ben ik niet zo'n scheiterd, maar in dit geval ben ik gewoon echt bang.. weet namelijk nu al hoe zeer het gaat doen :=

Je hebt kans dat als de HA gewoon door gaat dat hij er in no-time uit is. Als iemand steeds stopt als jij 'au' zegt, dan kom je niet ver. Het is hard, maar je moet er even doorheen. En de HA gebruikt doorgaans verdoving als hij ziet dat het niet makkelijk gaat. In het ergste geval snijdt hij je oorlel eraf. :P :+

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 23:17

Shenavallie schreef:
Je hebt kans dat als de HA gewoon door gaat dat hij er in no-time uit is. Als iemand steeds stopt als jij 'au' zegt, dan kom je niet ver. Het is hard, maar je moet er even doorheen. En de HA gebruikt doorgaans verdoving als hij ziet dat het niet makkelijk gaat. In het ergste geval snijdt hij je oorlel eraf. :P :+

jaa hee, dan blijf ik liever met mn oorbel zo lopen _O-
mijn huisarts stopt niet zo snel, en is ook niet zo van de verdovingen helaas.. en hij houd van snijden etc ik blijf hopen dat hij er gewoon vanzelf uitgaat zonder de HA haha

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 23:18

_Dominique schreef:
Dan moet je maar met dat ding in je oor blijven zitten. :+

tja.. weet niet wat beter is, zo lang ik er niet aan zit heb ik nergens last van.. wel is het heel irritand dat mijn haar er steeds aan blijft hangen..

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 11:03

donjalover13 schreef:
jaa hee, dan blijf ik liever met mn oorbel zo lopen _O-
mijn huisarts stopt niet zo snel, en is ook niet zo van de verdovingen helaas.. en hij houd van snijden etc ik blijf hopen dat hij er gewoon vanzelf uitgaat zonder de HA haha

Hoe weet je dat je HA van snijden houd? Die kerel houd echt wel rekening met je hoor. Ik word een beetje simpel van je berichten.. je hebt al tig keer gevraagd om tips bij ons. Na 2 x vragen komen er niet ineens andere tips naar boven. Je hebt dus gewoon 3 opties: HA, laten zitten of iemand 'm er uit laten trekken ook al zeg je auw.