Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hahaha. Ik kan die spirit overigens altijd wel waarderen, dat discipline. Heb ik echt respect voor! 

Genieten is voor mij gewoon belangrijk, en aangezien ik dol ben op lekker eten, ga ik dat niet allemaal voor mijzelf wegnemen. Dus liever dan met mate 

, at ik niet verdeeld over de dag en als klap op de vuurpijl, ik sportte helemaal niet
. Voor mij is er al heel wat verbeterd en dat gaat goed zo. Wellicht dat ik over een paar maanden weer het e.e.a. aangepast en verbeterd heb aan mijn eetpatroon. Maar zo van de 1 op andere dag drastisch anders werkt voor mij niet. Zo ben ik nu dus ook van plan 2 keer per week te gaan kickboksen omdat ik de smaak te pakken heb gekregen
ik moet zelf wel echt willen en het leuk vinden.

Ik kan bijv. écht genieten van een rood wijntje. Een rood wijtje is op sommige vlakken ook gezond overigens
Dus ik voel die behoefte totaal niet om dat dan te laten staan, en dat hoeft ook niet van mijzelf 
en ik ga toch altijd vergelijken met mezelf. Ben dan altijd wel heel dankbaar dat ondanks alle issues die ik met eten en afvallen heb, het toch altijd binnen de perken is gebleven en dat ik tijdig op de rem heb kunnen trappen. Al ben ik er nog lang niet, maar ik kom er wel!
net weging gehad en ben 1,6 kg kwijt. Blij met het resultaat!
Nu al resultaat, dat is echt goed!
Volgende dag hoefde ik geen lunges meer te doen haha.