Was wel echt zwaar hoor, haha. Ik moest die laatste reps er echt uit persen. Maar het is inderdaad geen wedstrijd om wie het meest kan tillen. Als je maar vooruitgang boekt en vooral niet overhaasten! Ik heb netjes mijn squat-huiswerk gedaan en ik denk dat ik de techniek nu veel beter snap. Vanavond dus voor de test, maar ik wil nog niet zonder begeleiding.
Laten jullie trouwens altijd iemand spotten bij een bench press?
bij ons is altijd minimaal 1 spotter ja. Dat is het voordeel van een groepsles, soms staan we zelfs met 2 spotters En het is ook goed om die gewichten niet zomaar te vergelijken, mijn benchpress is mijn 100% dus daar kan ik met moeite 3 herhalingen van maken. Dat is dus een heel ander gewicht dan een set met 10 herhalingen.
Ik laat mijn vriend altijd spotten bij de laatste set, die pak ik zwaar(der). Er zijn wel van die hulpstangen om de stang te vangen als het fout gaat, maar die zit of te hoog, of te laag voor mij. Dus heeft geen zin.
Ik zit trouwens op 37 kilo (inclusief stang) op het moment
Elmira30
Geplaatst: 10-02-15 17:34
Ehm...bij ons zijn de stangen zelf niet zwaar. Dus 5 kg aan elke kant. O de laatste keer 7.5 aan elke kant Nee hoor ik krijg het nog prima zelf omhoog. Jullie hebben aardige gewichten er aanhangen
Net paardgereden. pfff heb spierpijn van gisteren. Zelf fietsen ging moeizaam haha Zit me af te vragen of het slim is morgen nog een bp les te pakken
Hmmm, mijn sporten van vandaag valt mooi in het water.. Heb mezelf buitengesloten terwijl ik met de honden liep, had alleen de autosleutel bij. Dus ik ben in de auto gestapt naar mijn ouders, tot mijn man er is vanavond, pffff...
Dat is naar. Ik had vandaag ook een beetje een domper, één of andere kerel had de hele avond het squat rack gekaapt waar hij met gewichten stond te klooien die hij de hele tijd lekker hard op de grond liet kletteren. Hij is er uiteindelijk wel op gewezen dat dat niet helemaal de bedoeling was, gelukkig. Maar de moed was mij inmiddels een beetje in de schoenen gezakt en de jongen die mij geholpen had de vorige keer kwam pas binnen toen ik al naar huis ging. En aangezien ik van hem mijn verbeterpunten had gekregen wil ik eigenlijk liever met hem erbij trainen, dus hopelijk donderdag (als ik dan niet zo laat uit stage kom dat ik niet meer kan gaan...)
Bench had ik nu alleen met stang gedaan, want nu lag er eentje van 20kg. Daarna nog extra borstspieren getraind want die zijn echt mijn zwakke punt geloof ik. Altijd spierpijn als ik ze ook maar een beetje train.
jaimy10
Geplaatst: 10-02-15 22:42
Voor de liefhebber heb ik nog een pot Hazelnoot Smart Protein, ik reageer niet goed op die... mocht iemand interesse hebben. Zijn 3 schepjes uit (dus nog 23 shakes uit te halen) http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhe ... ank-eiwit/
Mag voor mini prijsje weg.. (3euro voor de pot en 6,95 verzendkosten... 10,-)
Maandag gesprek met eventuele nieuwe PT ben benieuwd. Wel pittig stuk vanaf mijn huis.. Badhoevendorp, dus hoop dat het een goede is anders kan de zoektocht opnieuw beginnen
Gelukkig had je wel je autosleutel bij je:-) Fijn te lezen dat wij (en onze buren) niet de enige zijn die dit overkomt. Wij kunnen maar niet wennen aan een deur die direct in het slot valt, de buren en onze oudste hebben nu de sleutel en wij die van de buren:-)
Simoonzel, nog bedankt voor je foto! Vlakbij mn werk zit een kleine hm, kom nooit bij hm maar ze hadden veel shirts en broeken. Maar van de 8 shirts was de enige die lekker zat en leuk stond. Vanavond 1,5 u mee gesport, zit heerlijk!
Ben vandaag geweest 1,5u fitness gedaan, cardio en circuit. Ben verbaasd hoe snel mn conditie achteruit gaat, was donderdagavond voor het laatst geweest:-)
Deze week ga ik er weer vol voor, morgen paardrijden, do, vr, za funxtion+cardio/fitness. Van het weekend is het er gewoon niet van gekomen, wel gisteren 4 stallen uitgemest, dus toch wat aan fitness gedaan haha
En die kg van jullie, wauw jaloers, ik durf niet eens te beginnen behalve met funxtion:-)
Ja, onze sleutel gaat ook morgen direct naar de buren. Niet dat dat het verschil had gemaakt in dit geval, die waren niet thuis. Heb hier 3 reservesleutels liggen dus grapte al naar mijn man dat ik er 2 aan buren geef en eentje in de tuin begraaf
Weet goed gewerkt allemaal!
Ik vind de smart protein erg dik van consistentie, niet zo lekker...
Dees: bp is toch met stang Daar wil ik ook eens een lesje van meepikken. Moet toch iets vinden wat ik leuk vind en wat langer blijf doen haha. Nu wissel ik maar wat af tussen verschillende oefeningen op sportschool.