Vraagje, ik heb donderdag mijn helix laten zetten en het gaat eigenlijk erg goed. Hij blijft mooi schoon en droog en ik kan er redelijk op slapen (onbewust). Ik spoel hem elke avond af onder de douche en maak hem dan goed droog met een tissue/wattenschijfje. Maar soms beweeg ik hem zonder erover na te denken even heen en weer en dan zit hij een klein beetje vast (niet dat ik hem los trek, maar gewoon een héél klein beetje weerstand). Kan het kwaad dat ik hem beweeg, of is dat juist goed?
Maar onder de douche dan wel bewegen als het 'geweekt' is?
Blacky94
Geplaatst: 16-02-15 22:19
Ja volgens mij kan dat wel omdat het er dan afgeweekt is en je het niet meer kapot trekt. Alhoewel ik dat ook niet meer dan nodig zou doen ivm evt naar "binnen werken" van bacteriën.
Nee precies, echt zo min mogelijk aan zitten. Ik denk dat het wel goed gaat hoor, zit er eigenlijk niet vaak aan en was het onder de douche met lauw, stromend water en maak het droog met een tissue/wattenschijfje dat direct uit de verpakking komt. Heb er ook weinig last van! *klopt af*
Zoo, vandaag eens uit het raam gekeken en besloten dat het best een aardige dag was om eens een inner conch te laten prikken. Dus hop naar de piercingshop en nu prijkt ie trots in mn iets wat rode oor
Thanks! Had m zelf wel iets meer in het midden willen hebben, maar daar liep net een eigenwijs adertje Dus hij zit daar net boven en ik ben er ook erg blij mee En ik vond t goed te doen ook qua pijn, vergelijkbaar met tragus.
Thanks ladies, heb ook twee helixen en een tragus en van de ene kraakbeenpiercing heb je maaaanden last en de ander gedraagt zich keurig. Dus maar even kijken hoe deze zich gaat gedragen
Lotte, in de zin van dat ik op die plek niet gauw een piercing zal nemen. Heb hem ook nog nooit bij iemand gezien, vandaar.
_Ekenna
Geplaatst: 18-02-15 22:43
Ik heb m ook gehad. wat een klote piercings waren dat zeg. Heb ze er uit gehaald, omdat ze maar niet genazen. Vond het wel jammer, want vond ze erg leuk. Hoop dat ie bij jou goed geneest Mars.