Jack . Leuk Tazzey, kwam 'm elders ook tegen, Jack blijft favoriet bij nailart. Ik heb het ook weleens geprobeerd, maar zoals altijd bij nailart werd het niks, dus heb het maar opgegeven .
Oooh mooi! De randjes van je nagels ook helemaal mooi schoon . Ik vind marblen erg moeilijk, het wordt altijd een prutswerkje en uiteindelijk haal ik het eraf uit frustratie .
Moet ik thuis ff opzoeken ll Welke demo plate heb jij ook alweer taz? Dezelfde als mij of niet?
Loraine1985
Geplaatst: 20-10-14 20:33
Ikke als nagellakbeginner, ook een basic "nailart" gemaakt.. Ik werk in de horeca en mag geen nagellak dragen, dus heb ook niet zo heel veel. Maar zo af en toe gooi ik er een kleurtje op. Dus ik vanmiddag aan de gang.. (en ja ik mag niet te ver doorlakken.. i know...) maar het zat erop.
3 minuten later alles kapot.. kinderen en nagels is een no go... maar vooruit, een fotoke...
Wel lief zijn met commentaar he!! (ik doe dit nooit)
en twee minuten later...
Maar het is color riche van l'oreal, kleur: boudoir rose met een matte topcoat.. en zilveren details..
Ik ook.... wil ze wel echt kort en ben er nog niet uit of ik ze recht of ovaal wil maar denk toch ovaal. Heb zelf natuurlijk rechte maar met nep vind ik dat toch net iets nepper ogen ofzo
Misschien zeg ik wel nooit meer hierna Heb het wel ooit gehad hoor maar toen wist ik ern ogn iet veel van en had ik iemand die net begon en dus ook geen diploma's had Dus dat lag er ook zo af
Als ze goed gezet zijn zien ze er niet nep uit. Ik heb de laatste weken een gelnagel gehad en op de swatches zie je het niet terug ondanks dat ze vierkant waren.
Jammer dat je eerste ervaring niet zo best was, je ziet dat zoveel de laatste tijd. Je kunt nu zelfs voor €8 een acryl kit kopen bij de op=op. Ik vind dat echt een slechte zaak.
Laat ze eerst recht zetten, kan ze ze altijd nog ovaal maken
Anoniem
Geplaatst: 22-10-14 09:01
Staat je goed Loes!
Leuk gedaan Loraine, heb je er wel een top coat over gedaan? Of ben je misschien te snel weer wat gaan doen? Ziet er uit alsof je lak nog niet goed uitgehard was.
Ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen Nel, wat Stef zegt is wel een goede. Je kunt van recht altijd naar ovaal, andersom is niet echt een optie
Zelf heb ik echt zo'n lakje die je of heel gaaf of heel verschrikkelijk vind. Zelf ben ik er compleet weg van
Ja er zit een mat topcoat overheen.. Durfde er geen sneldrogende top overheen te doen, bang dat ie ging glanzen. Maar idd te snel weer iets gaan doen. Tja een kleuter van 4 en een manlief die weg wil zijn geen fijne dingen icm lakken.. Hahaha, ach ja... Inmiddels wel de nagelriempjes geprobeerd te verzorgen..