En ik denk moed te verzamelen met dit topic... kom ik alleen mede-slachtoffers tegen van de epilator Heb ik eindelijk de stap genomen en ook de Philips besteld, zie ik dat het een geliefd apparaat is (en gelukkig nog niet uitverkocht )
Ik ga douchen en me weer aan een poging wagen.... nog een week tot de vakantie
Ik heb voor 8 euro een ladyshave gekocht maar wat een ideaal ding zeg Het wordt alleen niet helemaal glad, al lijkt t wel compleet haarloos. Misschien maar eens met t epileerding eroverheen als t een beetje gegroeid is, dan is het hopelijk ook wat minder pijnlijk
man man man de eerste keer bikinilijn vind ik extreem pijnlijk, daarna bijhouden is no problemo.. maar de eerste keer er overheen. Dat doen we in vlagen..
Idd, wat je zegt, het resultaat is niet glad, en de haartjes groeien razendsnel weer door... Hier normaal altijd een scheermes, superglad resultaat, maar ook zo weer stoppels
Hvelreki
Geplaatst: 13-07-14 19:53
Ik heb me goed vermaakt met dit topic Wat zijn sommige van jullie dapper trouwens!! Ik heb een hekel aan scheren en stel het dan ook altijd zo lang mogelijk uit (toch mijn benen, de rest is snel gedaan). Heel erg jammer dat ik enkele spataders op m'n benen heb en epileren het dus niet zal worden voor mij. Is zo'n ladyshave even goed als wegwerpmesjes? Ik heb altijd wegwerpmesjes maar vind dat eerlijk gezegd vrij duur. Ontharingscrème heb ik ook nog gebruikt maar vond dat spul zo ontzettend stinken. Resultaat was wel beter dan scheren (bleef ietsje langer mooi) en je mist geen haartje. Wat ik met scheren best wel nog vaak heb
Met de ladyshave zijn m'n oksels wel echt glad. Benen lijken compleet haarloos maar voelen als hele dunne stoppeltjes. Dus bij mn benen doe ik snel ladyshave en snel wegwerp eroverheen en dan is t helemaal glad en zacht Scheet bij mij iig wel als ik alles met wegwerpmesjes doe, dan ben ik zo lang bezig
ItsMe2
Geplaatst: 13-07-14 20:52
Met scheermesjes zijn er ook gauw weer stoppels. En superglad hoeft het niet. Alleen vraag ik mij af of met een ladyshave, het er wel glad uitziet?
Edit: het antwoord is net geplaatste Denk dat ik voor zon pijnloos ding ga..
History_
Geplaatst: 13-07-14 20:54
Geweldig topic
Ik heb al enkele jaren een silk epil van Braun (wet and dry) voor mijn benen. Maar eigenlijk vond ik dat altijd pijn doen dus ik greep vaak terug naar het scheermesje Dankzij dit topic heb ik de moed gevonden om hem vandaag op mijn oksels te richten en dat ging verbazend goed. Het deed amper pijn en ook een paar uur later geen last van rode bultjes ofzo (wat ik op mijn benen wel altijd heb)
Ladyshave ligt hier ook, maar ik vind het er nooit zo goed uitzien. Je voelt altijd stoppels en na 1 dag zie je de haartjes er al terug doorkomen bij mij
Wat mij opvalt is dat er nog zoveel harige bokkers zijn.
Zoveel mensen die meteen aan de slag kunnen met hun epilator. Mijn oksels zijn nooit lang genoeg om te kunnen epileren.
niks
Geplaatst: 13-07-14 21:42
Ik zweer bij de scheermesjes van de lidl, haha. Eenmalig de houder erbij kopen en daarna kun je los de mesjes kopen. Super scherp zonder dat ik mezelf er mee snij en super cheap!
Santos_05
Geplaatst: 13-07-14 21:49
Ik gebruik(te) altijd de Fusion van mijn man, heeft meer mesjes en scheert gladder (nu even voorgenomen dat ik niet mag scheren, ik MOET de epilator gebruiken )
Wie van de dames die die Philips Limited Edition set heeft met de 2 verschillende apparaten, welke gebruik je voor de benen? De brede vind ik helemaal niet fijn, dus doe alles met de smalle (oksel en bikinilijn) ook mijn onderbenen... Wat is jullie ervaring?