[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMyrth

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:18

lrtj_ begrijp ik! spannend he.

VisibreTeam: beeeeeeetje jammer :') of je stelt je geduld op de proef, of je gaat stiekem toch op zoek naar een andere? :P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:19

Jaa echt heel spannend!! Ben echt heel benieuwd :D

2 jaar :wow: succes :P

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:21

We gaan toch maar een afspraak maken :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:22

Jij hebt echt engelen geduld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:23

Wow dat is de moeite. Ach heb je iig de tijd om nog even na te denken wat het precies wordt haha.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:24

Ik laat tussendoor gewoon weer wat anders zetten toch? :')

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:39

Wat een leuk topic, heb uiteraard niet alles doorgelezen maar wel even globaal doorgekeken. Ik heb leuke dingen voorbij zien komen ! (En lag in een deuk om die katten met die kleurtjes, heel apart).
Ik heb vorige week toevallig mijn tweede tatoeage laten zetten, over twee weekjes wordt hij bijgewerkt en dan laat ik mijn andere ook weer even bijwerken.
Het was best pijnlijk maar dat was te verwachten op deze plek haha.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:40

VisibreTeam schreef:
Oke, wachtlijst Adam Kremer: 2 jaar

:')

:') Nog steeds balen dat ik 2 jaar terug geen afspraak heb gemaakt, toen was t nog maar 6 maanden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:41

Dat is ook een leuke plek voor mijn lepel Laura, maar ik ben dus bang dat t daar heel snel vaak wordt...

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:55

Joolien schreef:
Dat is ook een leuke plek voor mijn lepel Laura, maar ik ben dus bang dat t daar heel snel vaak wordt...

Ik moest even terug lezen naar de reden van de lepel, super leuk!!! Dat is wel een risico inderdaad maar ik vind het zo'n gave plek. Je ziet er ook niks van als ik mijn handen gesloten heb. Ik hoop dat het vervagen mee valt en anders laat ik hem weer bijwerken. Ik zal je iniedergeval op de hoogte houden haha.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:58

Wat een grappig idee die lepel.
Áls het dan uit moet gaan is het ook niet zo´n drama.

Afbeelding

Mijn plakplaatje! Ben er blij mee, lekker subtiel en krabbelig.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:12

Kun je in elk geval een poos sparen :)!

Wat staat er nevergiveup? Tel wil niet inzoomen :/

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:13

Yv_ schreef:
Kun je in elk geval een poos sparen :)!

Wat staat er nevergiveup? Tel wil niet inzoomen :/

Vanaf de computer kan ik er ook niet veel wijs uit maken.

Wat ik er van kan maken: Telle .... Telle fille?
Laatst bijgewerkt door Lau op 24-06-14 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:14

Dan leg ik dat toch even voor jullie uit :D

Telle mère telle fille staat er,

Like mother like daughter, of zo moeder zo dochter.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:56

Mooi, NeverGiveUp! Leuk om eens iemand voor het Frans te zien kiezen :D

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 20:03

Ik vroeg mij af of jullie toevallig een tattooartiest weten die goed is in realistische vogels?

Heb al heel lang een idee in mijn hoofd. Nu het heel slecht gaat met mijn oma wil ik mij even oriënteren.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 20:19

Lauraa90 schreef:
Wat een leuk topic, heb uiteraard niet alles doorgelezen maar wel even globaal doorgekeken. Ik heb leuke dingen voorbij zien komen ! (En lag in een deuk om die katten met die kleurtjes, heel apart).
Ik heb vorige week toevallig mijn tweede tatoeage laten zetten, over twee weekjes wordt hij bijgewerkt en dan laat ik mijn andere ook weer even bijwerken.
Het was best pijnlijk maar dat was te verwachten op deze plek haha.

[ Afbeelding ]

Gaaf! Ik loop dus ook al jaren met die quote in m'n hoofd, maar dan op m'n ribben, nu ik dit zo zie wil ik nog meer haha, maar ik wil sowieso wachten tot ik op t gewicht ben dat ik in m'n hoofd heb dus dat duurt nog wel ff :')

Joolien, tof idee van die lepel! Vind het echt wat voor jou, als ik ook zo je andere tattoo's heb gezien in het topic :))

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:49

NeverGiveUp schreef:
Wat een grappig idee die lepel.
Áls het dan uit moet gaan is het ook niet zo´n drama.

[ Afbeelding ]

Mijn plakplaatje! Ben er blij mee, lekker subtiel en krabbelig.

Mooi!
Prachtige foto ook :)
Bijna retro sfeertje qua kleuren

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:57

Alweer een flinke tijd geleden dat ik hier heb gereageerd, laatste keer was geloof ik in het vorige topic :Y)

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier kom binnenrollen.... Ik heb al 2 tatoeages, waarvan 1 humanrights en 1 waar ik gruwelijk van baal omdat hij absoluut NIET netjes is gezet, dat terwijl de shop waar ik naartoe gegaan ben mij is aangeraden door een kennis van me (en ik dus dacht dat het dus wel een goede zou zijn... not). De tatoeage die ik heb zijn de 2 vrouwensymbolen, maar dan de 2 ringen door elkaar, de plusjes zijn (na een keer bijwerken) mooi strak, de rondjes zijn niet netjes en zijn uitgelopen in m'n pols, op de lijn zitten af en toe dikkere stukken. Ik heb nog niet de moed en de juiste tattoo shop gevonden om 'm te laten fixen.

Goed, naast dat ik die dus wil laten verbeteren wil ik ook nog een derde tatoeage. Ik ben nu alleen nogal huiverig over de tattooshop. Want hóe weet ik zéker dat ze goed zijn? Ik wil mijn naam op de binnenkant van m'n bovenarm laten tatoeeren, in het handschrift van mijn moeder (ze heeft namelijk niet meer zo lang te leven...) Jullie snappen natuurlijk wel dat ik wil dat die netjes en strak is, dat die ook precies in dat handschrift is en niet met dikke druppels of iets dat dan met aanpassingen niet meer op haar handschrift zou lijken.

Dus iemand die in de buurt van Tilburg, of in de buurt van Venlo of Roermond een goede tattooshop weet. Of mij wellicht tips kan geven hoe ik een goede tattooshop kan herkennen. Want de foto's op die sites zijn (vaak) van die versgezette tattoo's... versgezet zag de mijne er namelijk ook nog wel mooi uit.

Alvast héél erg bedankt! en sorry voor m'n lange post :S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:59

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 22:05

Hilarisch idee, Joolien. Al gaat de liefde ooit over, er blijft een leuk verhaal over en het is minder confronterend dan een naam.

Om die reden heb ik ooit ons trouwkaartje laten zetten. Een afbeelding van Keith Haring. Helaas is mijn tattoo altijd lelijk geweest. De lijnen zijn vaag en het rood heeft slecht gepakt. Hij is nu zo'n 17 jaar oud en hij mort jaar maar eens gecovered worden. Ondanks dat ik nog steeds getrouwd ben, wil ik er iets anders overheen. Omdat het een ronde, vrij zwarte vlek is van zo'n 3 cm doorsnee op mijn schouderblad, moet er iets stevigs overheen. Ik heb nu eindelijk een vrij definitief plan wat het moet worden. Ik wil een zwart ingekleurd silouette van een paard en eromheen of eronder watercolour of verfspatten in knalkleuren. Het paard moet heel strak en het kleurgedeeltje heel uitbundig. Ik heb Amanda een mailtje gestuurd, maar ik wil eigenkijk nog een artiest benaderen. Iemand goede ervaringen moet een een artiest die watercolour zet? Ik heb gelezen over Joure (toch?), maar dat is me echt te ver...

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 22:10

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 23:09

Kennen jullie art4life in Spijkenisse?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 08:53

Maartje1990 schreef:
Joolien schreef:
Mascha van http://www.pointblanktattoo.nl/ in Weert :D zit zelfs op bokt :D

Heb je zelf ook een tatoeage van haar?

Nee maar genoeg gezien hier :D

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 17:48

Maartje1990, ik heb mijne laten zetten bij Jan Lasari in Gilze, er zijn bijv. portretachtigeplaatjes die je 'm in mijn optiek niet moet laten doen, maar letters zetten, ook eigen ontwerpen, kan hij echt HEEL erg supernetjes! Aanrader denk ik voor wat jij wilt. Mijne staan er allebei héél strak op, pietjepreciesexact naar ontwerpwens, nergens last van gehad, niks uitgelopen, kaarsrecht, en hij werkt schoon, geduldig en met humor en 'n kop koffie kan er ook altijd af. http://www.lasari-tattoo.nl (daar staat de mijne bij "black and grey small" trouwens ook bij, buizerdveer met elfish lettering :-) )