pmarena schreef:Wat meer informatie over deze kwestie van achter de schermen
Oeh, ben je inner circle? Waar precies komt deze info vandaan?
pmarena schreef:is als volgt: Het RIVM is al een poos bezig om wat dingen bij elkaar te schrapen en heeft die laten zien, maar VaccinVrij prikt (

) daar doorheen vanwege de matige kwaliteit van de veiligheidsonderzoeken en nu zijn ze in onderhandeling met het RIVM hoe het nu verder moet in deze kwestie.
Bron? Ik heb er heel veel moeite mee dit te geloven. Als dit echt zo is zou ik hier als de vv zwaar over informeren.
Citaat:
Er wordt een goede en belangrijke vraag door het RIVM gesteld die ik ook al aan jou stelde: wanneer precies wordt een vaccin door de stichting als “veilig” bestempeld? En welke onderzoeksmethodieken worden als “goed genoeg” gezien? Vragen waar de stichting geen antwoord op kan / wil geven. Dan wordt het ook extreem lastig om bewijs te overleggen van “veiligheid”. De cijfers en statistiek is vrij beschikbaar en het RIVM welwillend in het geven van informatie en het aangaan van de dialoog.
[KNIP]
Statistiek en risicoberekening zijn feitelijk. Interpretatie van data en risico niet. Daar hebben we de wetenschap en experts voor.
Diezelfde goede vraag maar dan in een ander jasje heb ik ook al meerdere keren opgeworpen: Wanneer vinden vaxxers het niet meer veilig genoeg?
[/quote]
Ik spreek natuurlijk niet voor alle vaxxers, maar als ik Wikipedia mag geloven wordt in 0,07% van de vaccinaties in Nederland een bijwerking gemeld waarbij het nodig is een arts, waarvan weer een gedeelte waarschijnlijk niet echt met de vaccinatie te maken heeft. Ik zou het onveilig vinden als het risico wat kleeft aan ernstige bijwerkingen (bewezen nihil - door wetenschap, statistiek en cijfers) groter is dan het risico op ernstige infectieziekten en wanneer polio, mazelen en kinkhoest wereldwijd niet meer voorkomt. Voorlopig sterven er nog steeds onnodig mensen aan mazelen in Nederland. Ik zou ook willen zien wat er nou zo onveilig is aan het inspuiten van een verzwakt virus met wat hulpstoffen, en hoe het precies die enorme vage stroom van bijwerkingen (van suikerziekte tot autisme tot koude tenen in de winter). Wat gebeurt er precies in je lichaam wat dit veroorzaakt?
Hihi, doorheen prikken. Wil je minn vraag nu ook beantwoorden? Wat is er volgens jou voor nodig vaccins veiliger te maken? Hoe moet het onderzocht worden? Wanneer acht jij een vaccin”goed?”
pmarena schreef:Zitten die er niet mee dat er steeds meer stoornissen, aandoeningen, allergieën, kanker, suikerziekte, auto-immuunaandoeningen enz. enz. enz. komen? Daar zitten zat zaken tussen die ook bepaald geen lachertje zijn hoor

Klopt, alleen hebben ze echt geen hol met vaccinaties te maken. Ik zit er ook mee dat mensen elkaar nog steeds gemakkelijk uitmoorden, maar ook dat beeft geen hol met vaccinaties te maken.
pmarena schreef:En dan vragen we ons af waar dat aan zou kunnen liggen. Natuurlijk zijn daar verschillende factoren voor te bedenken die vast allemaal hun steentje bijdragen. Maar HALLO!! Je gaat bij piepjonge babies al rommelen aan hun immuunsysteem met het inspuiten van meerdere ziektes gelijk, direct diep in het lichaam, samen met nare stoffen die dat immuunsysteem (dat nog letterlijk in de kinderschoenen staat en bij wijze van spreken amper mijn van dijn kan onderscheiden) tot een reactie moeten dwingen.
HALLO!!!! Of ze de ziekte nou gewoon doormaken of gecontroleerd, een immuumsysteemmis een immuumsysteem en een virus een virus. Zoals gezegd, extra diep inspuiten? Ik doe echt mijn best om steeds genuanceerd en onderbouwd te reageren maar dit is gewoon stemmingmakerij. Je rommelt niet, het is PRECIES bekend wat er gebeurd.
pmarena schreef:En dan denk je dat de kans nihil is dat dàt wel eens 1 van de grootste redenen kan zijn dat het immuunsysteem (en de rest van lijf en leden) bij sommige kinderen zo op hol slaat en helemaal de weg kwijtraakt?
Ik weet niet hoe een immuunsysteem “op hol kan raken” of “de weg kwijt kan raken” of hoe het inspuiten van een virus wat je anders natuurlijk verloopt dit kan veroorzaken, dus nee, ik denk dit niet.
pmarena schreef:Daar kan ik dan weer met mijn verstand niet bij, hoe makkelijk mensen uitsluiten dat die goedbedoelde prikken meer kapot maken dan je binnen de 2-4-x dagen ziet die gebruikt worden om te monitoren welke bijwerkingen er optreden. Dat zou je bij de ziektes zelf moeten doen, vinken hoeveel vervelende dingen er gebeuren binnen die paar dagen na besmetting, dan wordt het risico "op papier" van die ziektes ook ineens een stuk minder
Iedereen kan beseffen dat het absoluut niet duidelijk in kaart is gebracht wat de risico's nu precies zijn. Maar het lijkt er op dat vaxxers (rotwoord, net als anti-vaxxers maargoed als we die er in houden dan ook maar vaxxers) niet verder willen kijken dan naar direct manifesterende problemen. En zelfs die worden in de praktijk al weggewuifd met: toeval, het kan echt niet aan de prikken liggen hoor! Als de vlag er zo voor hangt, hoe kan je dan in hemelsnaam een goede registratie krijgen van de werkelijke risico's?
Niet waar, niet waar en niet waar. Decinnialange statistiek. Kijk gewoon eens op de site van Lareb. Het verband is niet bewezen. Je verkoopt echt onzin, sorry, kan er niks anders van maken.
pmarena schreef:Ik zeg hiermee NIET dat elke verzwikte voet die een kind oploopt na een vaccinatie, maar als bijwerking geregistreerd moet worden

En NATUURLIJK is het moeilijk of misschien wel helemaal niet te bewijzen wat nu precies de oorzaak was van een ademstop bij een nèt gevaccineerde baby, ontstekingen in de hersenen, allerlei auto-immuunaandoeningen en noem maar op.
De grote geldschieters staan (logisch) ook niet echt te trappelen om dit soort onderzoek te laten doen. Die willen gewoon graag verder zoeken naar een nieuw product om op de markt te brengen. En vanuit zakelijk perspectief is dat ook best te begrijpen.
Overigens omdat we hier toch maar in rondjes draaien, wellicht is het leuker om anderen de discussie te zien voeren. Dit is wel een aardig filmpje wat dat betreft

Del Bigtree die zich na lang twijfelen vanwege het risico je naam / reputatie / carrière om zeep te helpen op dit onderwerp tòch op de hele vaccinatie beerput gestort heeft. Versus John Oliver, zeg maar de Lubach van overzees

Verder kan je het CDC grofweg vergelijken met ons RIVM en VAERS grofweg met ons Lareb.
Veel kijkplezier. Met of zonder een kop sterke koffie, kruidenthee, wijn of waar je je als individu maar prettig mee voelt

[
Video ]
Del Bigtree, die frauderende vent die ook nogal graag onzin verkoopt (dank drifter en rest!) en gelieerd is aan dr. Wakefield, officieel gezondheidsfraudeur met eigenbelang?
Ik snap echt niet dat je info van het RIVM niet gelooft maar een youtube filmpje die iedere pannekoek op internet kan zetten wel.