Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Omdat ik zie dat het paard de balans bijna niet houdt, moet wijd gaan staan met opstappen en bovendien de spieren op de rug atrofie vertonen ondanks passend zadel.
Citaat:Uiteraard is het sowieso niet voor ieder klein paard het geval, dat lijkt me duidelijk. Jij ziet er wel uit als een nette combinatie eerlijk gezegd
lisa_pluisje schreef:Huertecilla, kun je niet een soort bootkamp bij jou maken?
Kunnen de dikkere vrouwtjes afvallen en krijgen desgewenst straf en de dunnere kunnen je helpen met paardrijden.
Voorwaarde is wel dat jij naast elk prinsesje gaat hardlopen naast het paard als ze allemaal hun lage bmi bereikt hebben.
Lusitana schreef:@HC, brood voor mensen die af willen vallen? Een van de dingen die je beter kunt laten is brood, volgens mij?
Lusitana schreef:Nee hoor, als ik straks weer op mijn normale gewicht ben omdat mijn medicatie is bijgesteld, heb ik nog steeds dezelfde mening en toen ik 50 kilo woog had ik ook die mening.
Maar nu ik overgewicht heb kan ik hem niet uiten, want dan heeft overgewicht kritiek... DUH, mijn mening hangt niet aan mijn gewicht vast.
Ik vind het bewonderingswaardig als iemand het wil doen, maar ik verklaar je nog steeds voor gek, want rennen is nou net waar de meesten mensen het loodje leggen en waar enorm veel blessures optreden.
Op het vlakke. Laat staan in de bergen.
Die mensen kunnen ook reanimeren? Is er een helicopter beschikbaar om ze naar een ziekenhuis te krijgen? Is er wel bereik voor je mobieltje om 112 te bellen?
Huertecilla schreef:Lusitana schreef:Ach ja, je hebt van die gekken.
...en zo zijn we weer bij de openingspost; overgewicht geeft een negatief waardeoordeel over fitness bootcampers.
Huertecilla schreef:Je hebt NU overgewicht en uit NU een waardeoordeel.
Twiggy2008 schreef:Laatst stond ik met een buurvrouw in de lift, die me uitlachte, omdat ik ging hardlopen.